خانهاخبار
مشخصات کامل ردمی A2 قبل از معرفی لو رفت

مشخصات کامل ردمی A2 قبل از معرفی لو رفت

جزئیات جدیدترین دستگاه ارزان‌قیمت شیائومی به بیرون درز کرد.
۱۴۰۱/۱۱/۲۸

شیائومی تصمیم دارد به دنبال دنباله دستگاه ردمی A1 که در سال گذشته از آن رونمایی کرد، دستگاه دیگری را به نام ردمی A2 معرفی کند. تصاویر رسمی و مشخصات دقیق این دستگاه ارزان قیمت اکنون توسط وبسایت Win Future به اشتراک گذاشته شده است.

شیائومی ردمی A2 در رنگ‌های مشکی و آبی

ردمی A2 دارای یک طراحی تقریبا بدون تغییر در مقایسه با نسل قبل خود بوده و دارای نمایشگری با ناچ قطره‌ای و ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی خواهد بود. اما پردازنده این دستگاه، کاملا با ردمی A1 متفاوت است. شیائومی بار پردازشی این گوشی را بر عهده چیپست جدید مدیاتک هلیو G36 قرار خواهد داد. سایر مشخصات نیر تفاوت آنچنانی با ردمی A1 ندارند.

شیائومی ردمی A2 در سه رنگ رسمی مشکی، آبی و سبز

انتظار می‌رود این دستگاه دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی با پنل IPS LCD بوده که کیفیت تصویر اچ دی پلاس را ارائه می‌دهد. ردمی A2 دارای ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بوده که قابلیت ارتقا دارد. دوربین اصلی این گوشی ۸ مگاپیکسل بوده و ماژول هوش مصنوعی آن، نامشخص است. در بخش نرم‌افزار نیز، ردمی A2 از اندروید ۱۳ پشتیبانی خواهد کرد. انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین شده که از فناوری شارژ ۱۰ واتی از طریق درگاه microUSB پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود شیائومی از ردمی A2 تا چند هفته دیگر با قیمت ۹۷ یورو رونمایی کند. این دستگاه در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز عرضه خواهد شد.

 
 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)