خانهاخبار
قطعات محافظ نمایشگر گلکسی A34 5G، طراحی این گوشی را فاش کردند

قطعات محافظ نمایشگر گلکسی A34 5G، طراحی این گوشی را فاش کردند

در فاصله کمی که به معرفی میان‌رده‌های سامسونگ مانده، طراحی یکی از گوشی‌های این شرکت لو رفت.
۱۴۰۱/۱۱/۱۸

پس از معرفی سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳ توسط سامسونگ، اکنون این شرکت برای معرفی سری میان‌رده گلکسی A آماده می‌شود. پیش از این، خبر کنار گذاشتن گلکسی A7x نیز منتشر شده بود. بنابراین می‌توان گفت که گلکسی A54 5G بالاترین سطح ارائه شده این سری در سال جاری خواهد بود.

image

 

به طور منطقی، گلکسی A34 5G باید دومین پیشنهاد برتر در خط تولید این مجموعه باشد. با این حال* سامسونگ قصد چند تصمیم جالب در طراحی این گوشی گرفته است. رندرهای قبلی نشان دادند که گلکسی A34 5G از پشت، شباهت بسیار زیادی به گلکسی اس ۲۳ دارد. این موضوع به دلیل طراحی چینش دوربین سه‌گانه این گوشی به صورت خطی بوده که از نسخه‌های اولترا سری گلکسی اس به ارث برده است. با این حال نیز، به نظر می‌رسد پنل جلویی این گوشی دارای یک طراحی قدیمی آمیخته شده با ناچ قطره‌ای است.

اگر شکی نیز وجود داشت که طراحی این گوشی در پنل جلویی دستخوش تغییر شود، این موضوع با افشای اخیر Snoopy Tech در توییتر کاملا تکذیب شد. این افشاگر تصویر قطعات محافظ نمایشگر Panzer Glass گلکسی A34 5G را به اشتراک گذاشته که خبر از حضور ناچ قطره‌ای در پنل نمایشگر این دستگاه را می‌دهد.

image

تصویر منتشر شده از گلکسی A34 5G توسط Snoopy Tech در توییتر

علاوه بر آن، همچنین تصاویر قطعات محافظ نمایشگر گلکسی F14 5G/ M14 5G و گلکسی A14/ A14 5G نیز به اشتراک گذاشته شده است. این افشا می‌گوید ابعاد و طراحی نمایشگرهای گلکسی F14 5G و گلکسی M14 5G یکسان خواهد بود. این موضوع همچنین در مورد گلکسی A4 و گلکسی A14 5G نیز صدق خواهد کرد.

در ادامه مشخصات گلکسی A34 5G، باید گفت که این گوشی در گیک‌بنچ با تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ مشاهده شده است. با این حال، شایعات می‌گویند بار پردازشی این گوشی در برخی مناطق بر عهده تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ خواهد بود. همچنین گلکسی A34 5G دارای حداکثر رم ۸ گیگابایتی خواهد بود تا پردازنده این دستگاه را در پردازش بهتر یاری کند.

سایر جزئیات لو رفته از این دستگاه شامل وضوح تصویر فول اچ دی پلاس، ابعاد تصویر ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود. همچنین می‌توان انتظار داشت که گلکسی A34 5G، از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار شود. همچنین انرژی این گوشی نیز احتمالا توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)