خانهاخبار
سری گلکسی اس ۲۳ بار دیگر در تصاویر واقعی فاش شد

سری گلکسی اس ۲۳ بار دیگر در تصاویر واقعی فاش شد

شایعات پیرامون سری گلکسی اس ۲۳ تمامی ندارد و امروز نیز تصاویر واقعی جدیدی از این سری پرچمدار به بیرون درز کرد.
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

به نظر می‌رسد بار دیگر سامسونگ موفق نشد جلوی فاش شدن مشخصات فنی و طراحی نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری گلکسی اس ۲۳ را بگیرد چرا که تا به امروز گزارش‌های و شایعات‌ مختلفی پیرامون مدل‌های این سری پرچمدار یعنی گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ الترا منتشر شده است. حالا در فاصله تنها یک روز مانده به برگزاری اولین رویداد آنپک سال ۲۰۲۳ و رونمایی سری گلکسی اس ۲۳، تصاویر واقعی جدیدی از این سری در دسترس کاربران قرار گرفته است که بخشی از مشخصات فنی گلکسی اس ۲۳ الترا را نیز تایید می‌کند. 

گلکسی اس ۲۳ / گلگسی اس ۲۳ پلاس

این تصاویر پنل جلویی و پشتی سری گلکسی اس ۲۳ را به خوبی نشان می‌دهد و برخی از رنگ‌های این سری پرچمدار را نیز تایید می‌کند. در این راستا، نسخه سفید (Cotton Flower) گلکسی اس ۲۳ و نسخه بنفش رنگ (Misty Lilac) در این تصاویر واقعی ثبت شده‌اند. همانطور که قبلا نیز مشخص شده بود، بزرگ‌ترین تغییر دو گوشی گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس در مقایسه با نسل قبلی حدف جزیره دوربین است و حالا دوربین‌های دو پرچمدار سامسونگ به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند. 

گلکسی اس ۲۳ الترا

نسخه پرمیوم سری گلکسی اس ۲۳ نیز در رنگ سبز (Botanic Green) به تصویر کشیده شده است که شاید آن را  بتوان جذاب‌ترین رنگ این گوشی دانست. البته نسخه تست گلکسی اس ۲۳ الترا در رنگ استاندارد مشکی در دسترس عموم قرار گرفته است. به علاوه، کاتالوگ بازاریابی گلکسی اس ۲۳ الترا نیز تایید می‌کند این گوشی به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دو سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. گلکسی اس ۲۳ الترا همچنین از نمایشگر ۶٫۸ اینجی QHD بهره خواهد برد. در این کاتالوگ، کانفیگ‌های گوشی پرمیوم سامسونگ در دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت اعلام شده است ولی نسخه ۱ ترابایتی آن نیز عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۳ فردا در تاریخ ۱۲ بهمن به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. در این رویداد همچنین سری لپتاپ‌های جدید سامسونگ موسوم به گلکسی بوک ۳ نیز معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۱۱/۱۲
مراسم رونمایی هیچ جذابیتی نداره✋?
از یکسال جلوتر ایوان‌بلس و بقیه دارن اخبار رو درز میدن،
روز معرفی که میشه دیگه با فراغِ بال میرن حمام می‌شینن چِرک???