خانهاخبار
عرضه سری گلکسی اس ۲۳ به همراه نسخه‌ای خاص از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل دوم تایید شد

عرضه سری گلکسی اس ۲۳ به همراه نسخه‌ای خاص از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل دوم تایید شد

اینطور که به نظر می‌رسد؛ عرضه سری گلکسی اس ۲۳ به همراه نسخه‌ای خاص از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم توسط یکی از افشاگران فعال تکنولوژی تایید شده است.
۱۴۰۱/۱۱/۸

پس از آنکه شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه سری گلکسی اس ۲۳ با نسخه‌ای خاص از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم شنیده بودیم؛ این امر حالا به طور رسمی تایید شده و نام این چیپست نیز «کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم برای گلکسی» خواهد بود. با توجه به اینکه اکثر پرچمداران اندرویدی از چیپست‌های رده بالای کوالکام استفاده می‌کنند؛ سامسونگ با افزودن نام سری گلکسی خود به این چیپست، تمایز گوشی‌های خود را از رقبا آسان‌تر کرده است.

image

 

لوگوی جدید مخصوص این چیپست نیز فاش شده و شاهد استفاده از آن در محتوای تبلیغاتی مربوط به سری گلکسی اس ۲۳ هستیم. افشای این تصاویر جدید، کمی قبل از مراسم سامسونگ صورت گرفته که در روز ۱ فوریه (۱۲ بهمن)، برگزار خواهد شد.

image

 

همانطور که از نام این نسخه خاص از اسنپدراگون ۸ نسل دوم پیداست؛ این چیپست در انحصار محصولات سامسونگ باقی خواهد ماند. البته، لازم به ذکر بوده که جزئیات چندانی درباره قرارداد میان سامسونگ و کوالکام مشخص نیست. روند استفاده از چیپست‌های کوالکام در پرچمداران این شرکت، احتمالا تا سری گلکسی اس ۲۴ نیز ادامه خواهد یافت؛ اما در سری گلکسی اس ۲۵، بعید نیست که شاهد بازگشت چیپست‌های اختصاصی شرکت سامسونگ باشیم.

image

 

درباره نسخه انحصاری چیپست پرچمدار کوالکام که برای سری گلکسی اس ۲۳ ساخته شده است؛ چه فکر می‌کنید؟ آیا به عقیده شما این چیپست از لحاظ عملکرد، تفاوت محسوسی با نسخه اصلی اسنپدراگون ۸ نسل دوم خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)