خانهاخبار
نخستین تیزر از تبلت وان پلاس پد منتشر شد

نخستین تیزر از تبلت وان پلاس پد منتشر شد

شرکت وان پلاس در امروز نخستین تیزر مربوط به تبلت جدید خود، یا همان وان پلاس پد را منتشر کرده است.
۱۴۰۱/۱۱/۶

پس از آنکه در روز گذشته خبر‌هایی مبنی بر احتمال عرضه تبلت وان پلاس پد در رویداد ۷ فوریه (۱۸ بهمن) منتشر شد؛ این شرکت سرانجام نخستین تیزر از این تبلت را منتشر کرده و به نظر می‌رسد که در این رویداد، شاهد معرفی این محصول خواهیم بود.

image

 

بخش هند شرکت وان پلاس به تازگی یک پوستر از محصولات جدید این شرکت را منتشر کرده که شامل گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۱، ایرفون بی‌سیم وان پلاس بادز پرو ۲ و تبلت وان پلاس پد است. شایعات مربوط به این تبلت، از سال ۲۰۲۱ آغاز شده‌اند که زمان بسیار زیادی برای گجت‌هایی از این دسته به محسوب می‌شود.

متاسفانه، در این تیزر خبری از مشخصات سخت افزاری نبوده و هنوز درباره تبلت جدید این شرکت چیزی نمی‌دانیم؛ اما با استناد به شایعات، احتمال این وجود داشته که با نسخه‌ای ری‌برند شده از تبلت های اوپو پد یا اوپو پد ایر طرف باشیم. شرکت وان پلاس، مدتی پیش با اوپو ادغام شده و پس از رخ دادن این امر، اکثر محصولات این شرکت شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند.

image

 

درباره تبلت جدید وان پلاس و تیزر منتشر شده از آن چه فکر می‌کنید؟ آیا پس از ۲ سال انتظار، این محصول خواهد توانست تا نظر کاربران را به خود جلب کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)