خانهاخبار
جزئیات حجم باتری و سرعت شارژ گلکسی A54 فاش شد

جزئیات حجم باتری و سرعت شارژ گلکسی A54 فاش شد

میان‌رده جدید سامسونگ از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.
۱۴۰۱/۱۱/۶

گزارش‌های مختلفی منتشر شده است که اذعان دارند میان‌رده جدید سامسونگ یعنی گلکسی A54‌ در طی هفته‌های جاری معرفی خواهد شد. چندی پیش نیز این رندرهای این گوشی میان‌رده پرمیوم در دسترس کاربران قرار گرفت و طراحی آن فاش شد. به علاوه، به نظر می‌رسد گلکسی A54 بهترین میان‌رده سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ خواهد بود چرا که شایعه شده است امسال سری گلکسی A7x سامسونگ عرضه نخواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی A54 در لیست گواهی آمریکایی FCC قرار گرفته است و جزئیات باتری آن مانند حجم و سرعت شارژ نیز تایید شد. 

طبق این گزارش، گلکسی A54 با شناسه مدل SM-A546B در گواهی FCC لیست شده است. اطلاعات قرار گرفته در این گواهی نشان می‌دهند گلکسی A54 از باتری ۴۹۰۵ میلی‌آمپر ساعتی و سرعت شارژ ۲۵ واتی بهره خواهد برد. البته انتظار می‌رود در نهایت گلکسی A54 با ظرفیت اسمی ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی روانه بازار شود علی‌رغم این که شایعات قبلی ادعا کرده‌اند این میان‌رده به باتری ۵۱۰۰ میلی‌امپر ساعتی مجهز خواهد بود. 

شایان ذکر است گواهی FCC تایید می‌کند گلکسی A54 توسط آداپتور شارژ سامسونگ EP-TA800 شارژ خواهد شد. این آداپتور در واقع یک شارژر ۲۵ واتی USB-C خواهد بود که به احتمال زیاد همراه این میان‌رده عرضه نخواهد شد و کاربران جداگانه باید آن را خریداری نمایند. به طور دقیق‌تر، این آداپتور شارژ از دو پروتکل PPS و USB-PD پشتیبانی خواهد کرد. در بخش اتصالات، گلکسی A54 از وای‌فای ۶، بلوتوث LE و NFC برخوردار خواهد بود. 

رندرهای گلکسی A54

در نهایت باید اشاره کرد گلکسی A54 اخیرا در لیست گیک‌بنچ قرار گرفت و مشخص شد که این گوشی از تراشه معرفی‌نشده اگزینوس ۱۳۸۰ بهره خواهد برد. دیگر مشخصات فنی این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، حافظه رم ۶ گیگابایتی و اندروید ۱۳ می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حامپ

۱۴۰۱/۱۱/۸
مگه بقیه مارکا آهنی میسازن ?

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۱۱/۷
اگزینوس‌شو شاید بشه کنار اومد ولی بدنه‌ی پـلاسـتـیـکی‌شو الله‌وکیلی نمیشه❌