خانهاخبار
احتمال معرفی تبلت وان پلاس پد در روز ۱۸ بهمن وجود دارد

احتمال معرفی تبلت وان پلاس پد در روز ۱۸ بهمن وجود دارد

به تازگی شایعه‌ای منتشر شده که به ادعای آن، احتمال معرفی تبلت شرکت وان پلاس در رویداد روز ۷ فوریه (۱۸ بهمن) این شرکت نیز وجود دارد.
۱۴۰۱/۱۱/۵

شرکت وان پلاس قصد داشته تا در روز ۷ فوریه (۱۸ بهمن)، رویدادی را برگزار کرده که قرار است در آن شاهد عرضه نسخه جهانی پرچمدار جدید آنها یا همان وان پلاس ۱۱، ایرفون بی‌سیم وان پلاس بادز پرو ۲ و گوشی وان پلاس 11R باشیم. برخی از افشاگران، به احتمال معرفی کیبورد مکانیکی وان پلاس، یک تلویزیون ۶۵ اینچی و همچنین تبلت وان پلاس پد نیز در این رویداد اشاره کرده‌اند.

image

 

شایعات پیرامون تبلت وان پلاس پد، از سال ۲۰۲۱ آغاز شده ولی متاسفانه اطلاعات چندانی از سخت افزار احتمالی این دستگاه وجود ندارد. با توجه به سابقه برند وان پلاس و همچنین رابطه آنها با شرکت اوپو، بعید نیست که شاهد عرضه نسخه‌ای ری‌برند شده از تبلت اوپو پد یا اوپو پد ایر با نام وان پلاس پد باشیم. اکثر شایعات، به عرضه این تبلت در سال ۲۰۲۳ اشاره می‌کنند.

image

تبلت اوپو پد ایر

درباره احتمال معرفی تبلت وان پلاس در آینده نزدیک چه فکر می‌کنید؟ آیا با یک محصول جدید طرف هستیم و یا وان پلاس تنها نسخه‌ای از تبلت‌های اوپو را با نام خود عرضه خواهد کرد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)