خانهاخبار
اخبار بد کامل شد: سری گلکسی اس ۲۳ احتمالا با افزایش قیمت برای بازار اروپا عرضه خواهد شد

اخبار بد کامل شد: سری گلکسی اس ۲۳ احتمالا با افزایش قیمت برای بازار اروپا عرضه خواهد شد

در راستا گزارش‌های ضد و نقیضی که از برچسب قیمتی مدل‌های سری گلکسی اس ۲۳ منتشر شده است، امروز شایعه‌ای جدید خبر از افزایش قیمتی این سری پرچمدار برای بازار اروپا داد.
۱۴۰۱/۱۱/۵

قبلا گزارشی منتشر شد مبنی بر این که سری گلکسی اس ۲۳ شامل سه مدل گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ الترا با برچسب قیمتی مشابه سری گلکسی اس ۲۲ روانه بازار آمریکای شمالی خواهد شد. البته قبل‌تر از این گزارش، شایعه‌ای خبر داد نسخه بازار استرالیا سری گلکسی اس ۲۳ با افزایش قیمتی در حدود ۱۰۰ دلار استرالیا همراه خواهد بود. حالا امروز نیز شایعه‌ای منتشر شد که برچسب قیمتی سری پرچمدار سامسونگ برای بازارهای اروپایی را فاش ساخته است. متأسفانه این گزارش هم خبرهای خوبی برای کاربران ندارد و به نظر می‌رسد قیمت نسخه اروپا هر سه مدل سری گلکسی اس ۲۳ افزایش پیدا خواهد کرد. 

image

طبق این گزارش، نسخه پایه گلکسی اس ۲۳ شامل حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با افزایش قیمتی ۱۰۰ یورویی همراه خواهد بود. در این راستا، نسخه استاندارد سری گلکسی اس ۲۳ با توجه به قیمت ۸۰۰ یورویی گلکسی اس ۲۲ به قیمت ۹۰۰ یورویی روانه بازار خواهد شد. به علاوه، قیمت مدل پایه گلکسی اس ۲۳ پلاس با کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز در مقایسه با کانفیگ مشابه و کانفیگ رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی اس ۲۲ پلاس به ترتیب در حدود ۱۰۰ یورو و ۱۵۰ یورو افزایش خواهد داشت.با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۳ پلاس با برچسب قیمتی ۱۱۹۹ یورویی به فروش خواهد رسید. 

شایان ذکر است مدل پایه گلکسی اس ۲۳ الترا نیز در حدود ۱۵۰ یورو گران‌تر از مدل پایه گلکسی اس ۲۲ الترا با کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. ناگفته نماند که مدل پایه گوشی پرمیوم سامسونگ از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد و کانفیگ حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی آن حذف شده است. 

image

تصویر واقعی گلکسی اس ۲۳ الترا

اگر این گزارش درست باشد، کاربران برای خرید نسخه پایه گلکسی اس ۲۳ باید در حدود ۹۴۹ یورو هزینه پرداخت کنند. مدل پایه گلکسی اس ۲۳ الترا (رم ۸ گیگابایتی / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی) نیز با برچسب قیمتی ۱۳۹۹ یورویی همراه خواهد بود در حالی که خرید کانفیگ پایه گلکسی اس ۲۳ پلاس (رم ۸ گیگابایتی / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی) در حدود ۱۲۰۰ یورو هزینه خواهد داشت. البته باید اشاره کرد که این قیمت‌ها برای بازارهایی مانند آلمان است که در آن مالیات ارزش افزوده در پایین‌ترین حد خود قرار دارد. در این شایعه همچنین برچسب قیمتی بازار اسپانیا سری گلکسی اس ۲۳ نیز ذکر شده است که تفاوت خاصی با قیمت‌های احتمالی اعلام شده ندارد و تنها به مقدار جزئی بالاتر است. 

در نهایت باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد سامسونگ نیز به مانند دیگر شرکت‌های فناوری قصد دارد قیمت محصولات خود را افزایش دهد تا بتواند در مقابل چالش‌های تورم جهانی و شرایط ناپایدار اقتصادی ایستادگی کند. به هر روی، افزایش قیمت سری گلکسی اس ۲۳ قطعا به مذاق خریداران و طرفداران سامسونگ خوش نخواهد آمد و باید دید این سری پرچمدار چه میزان فروشی را به ثبت می‌رساند. سری گلکسی اس ۲۳ در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) معرفی خواهند شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۱۱/۵
ما سالهاست که قیدِ سامسونگ رو زدیم و به شیائومی دلخوش کردیم?
امان از روزی که شیائومی هم نشه بخری(با این روند صعودی ارز)؛ جمعیت فوج‌فوج پاشنه‌ درِ جی‌ال‌ایکس رو درمیارن?
اون وسطا یکی زیرپا میشه
یکی فشارش میفته
یکی غوزک‌پاش دَر میره
یکی کلاه‌گیسی‌شو می‌دزدن