خانهاخبار
گلکسی اس ۲۳ الترا از سنسور جدید فوق عریض و دوربین سلفی بهره خواهد برد

گلکسی اس ۲۳ الترا از سنسور جدید فوق عریض و دوربین سلفی بهره خواهد برد

به تازگی جزئیات دوربین‌های پرمیوم سامسونگ فاش شده است که خبر از دو سنسور جدید برای دوربین‌های فوق عریض و سلفی می‌دهد.
۱۴۰۱/۱۱/۴

سری گلکسی اس ۲۳ در تاریخ ۱ فوریه مصادف با ۱۲ بهمن و در طی رویداد آنپکد رونمایی خواهد شد. این سری پرچمدار به رسم هرساله شامل سه مدل گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ الترا می‌شود. همانطور که می‌دانیم، ستاره رویداد سری گلکسی اس ۲۳ گوشی پرمیوم گلکسی اس ۲۳ الترا محسوب می‌شود. در این راستا، شایعات مختلفی اذعان داشته‌اند که این گوشی هوشمند در مقایسه با گلکسی اس ۲۳ الترا با بهبودهای متنوعی در زمینه دوربین و سخت‌افزار همراه خواهد بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، جزئیات دوربین گلکسی اس ۲۳ الترا فاش شده است و معلوم شد که این گوشی به سنسورهای جدیدی برای دوربین‌های فوق عریض و سلفی مجهز خواهد بود. 

image

طبق این گزارش که توسط افشاگری برجسته به نام Ice Universe در دسترس کاربران قرار گرفته است، تنها دو سنسور تله‌فوتو گلکسی اس ۲۳ الترا مشابه نسل قبلی است و سایر سنسورها به طور کامل عوض شده‌اند. در این راستا، گلکسی اس ۲۳ الترا همچنان از سنسور‌ IMX754 سونی برای دوربین‌های تله‌فوتو با زوم ۳ برابری و زوم ۱۰ برابری مجهز خواهد بود. از آن سو اما دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی سنسور IMX563 را کنار گذاشته است و حالا از سنسور IMX564 بهره خواهد برد. البته سنسور IMX564 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است و به نظر می‌رسد این سنسور با گلکسی اس ۲۳ الترا عرضه خواهد شد.

image

شایان ذکر است که این گزارش نیز دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۳ الترا را تایید می‌کند که در مقایسه با دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی نسل قبلی کاهش چشمگیری داشته است. سنسور دوربین سلفی این گوشی نیز یک سنسور ناشناس به نام ایزوسل 3LU است. البته باید اشاره کرد که این سنسور نیز هنوز معرفی نشده است و احتمالا با گلکسی اس ۲۳ الترا به طور رسمی رونمایی خواهد شد. ناگفته نماند که دوربین اصلی گلکسی اس ۲۳ الترا نیز سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP2 است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)