خانهاخبار
شیائومی ۱۳ الترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو در پایگاه اطلاعاتی IMEI دیده شد

شیائومی ۱۳ الترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو در پایگاه اطلاعاتی IMEI دیده شد

گوشی پرمیوم جدید شیائومی با تراشه پرچمدار کوالکام و رابط کاربری MIUI 14 همراه خواهد بود.
۱۴۰۱/۱۱/۳

ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی بود که شیائومی از سری پرچمدار خود یعنی سری شیائومی ۱۳ رونمایی کرد. به مانند سال‌های پیشین، نسخه الترا این سری پرچمدار به همراه مدل‌های استاندارد و پرو معرفی نشد تا رونمایی از آن به تاریخ دیگری موکول شود. البته اخیرا شایعه‌ای منتشر شد که اذعان داشت شیائومی ۱۳ الترا در ماه آوریل و یا ماه مه سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و با کانفیگ حافظه رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه خواهد بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این گوشی در لیست پایگاه اطلاعاتی IMEI قرار گرفت و مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن فاش شد. 

image

شیائومی 12S الترا

طبق این گزارش، یک گوشی ناشناس متعلق به برند شیائومی  در لیست IMEI ثبت شد که وبسایت Xiaomiui باور دارد همان شیائومی ۱۳ الترا است. به علاوه، این گوشی با شناسه‌ مدل‌های 2304FPN6DC و 2304FPN6DG در این پایگاه اطلاعاتی لیست شده است که احتمالا مربوط به مدل بازار چین و بازار جهانی آن می‌شود. اسم رمز شیائومی ۱۳ الترا نیز برابر با کلمه Ishtar است که براساس افسانه‌های کهن، نام خدای جنگ و عشق است. کد‌های MIUI پایگاه اطلاعاتی IMEI به روشنی تایید می‌کند که شیائومی ۱۳ الترا به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و اندروید ۱۳ بر پایه رابط کاربری MIUI 14‌ مجهز خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند شیائومی ۱۳ الترا از دوربین ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی IMX989‌ سونی بهره خواهد برد. این دوربین اصلی همچنین با سنسور پریسکوپی بهبودیافته همراه خواهد بود. پنل جلویی نیز میزبان نمایشگر سوپر امولد E6‌ با لبه‌های خمیده خواهد بود. در حالی که هنوز هیچ اشاره رسمی به شیائومی ۱۳ الترا نشده است، این برند چینی اعلام کرده است که نسل جدید گوشی الترا شیائومی برخلاف مدل قبلی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)