خانهاخبار
هواوی P60‌ پرو احتمالا به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود

هواوی P60‌ پرو احتمالا به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود

افشاگری چینی با رد شایعات قبلی ادعا کرد که پرچمدار نسل بعدی هواوی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۱/۳

همانطور که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند، سری پرچمدار موردانتظار هواوی موسوم به سری هواوی P60 در ماه مارس میلادی برای بازار جهانی معرفی خواهد شد. همچنین لیست کامل مشخصات فنی دو مدل این سری یعنی هواوی P60 و هواوی P60 پرو نیز فاش شده بود که خبر از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک نسخه پرو سری می‌داد. حالا امروز گزارشی از سوی یک افشاگر چینی در دسترس کاربران قرار گرفت که در آن اذعان داشته است هواوی P60 پرو با تراشه پرچمدار کوالکام عرضه خواهد شد.

image

لیست مشخصات فنی P60 پرو

طبق این گزارش، هواوی P60 پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل دو مجهز خواهد بود. البته این افشاگر ادعا کرده است به دلیل تحریم‌های آمریکا نسخه 4G این تراشه در پرچمدار هواوی به کار خواهد رفت. با این وجود، تجهیز هواوی P60 پرو به جدیدترین تراشه کوالکام می‌تواند خبر بسیار خوبی برای کاربران باشد چرا که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو در مقایسه با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهبود داشته است و عملکرد آن نیز بهینه شده است.

شایان ذکر است این افشاگر چینی اعلام کرده است هواوی P60 پرو از نمایشگر ۶٫۶ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر 2K‌ بهره خواهد برد. همچنین منبع تغذیه این گوشی نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ باسیم ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی خواهد بود. در بخش دوربین، باید منتظر سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX888 برای هواوی P60 پرو باشیم. این پرچمدار همچنین از لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی IMX858‌ و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی OV64B‌ بهره خواهد برد. 

image

 رنگ‌بندی سری هواوی P60  در تصاویر رندی آن

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی احتمالی سری هواوی P60 می‌توان به گواهی ضدآب و گرد و غبار IP68‌ و سیستم عامل HarmonyOS 3.0‌ اشاره کرد. در حال حاضر، هنوز جزئیات قیمتی و عرضه این سری پرچمدار مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود در طی ماه‌های پیش رو اطلاعات بیشتری پیرامون سری هواوی P60 منتشر شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)