خانهاخبار
اپل هر برنامه‌ای در خصوص عرضه هوم پاد مینی جدید را کنار گذاشته است

اپل هر برنامه‌ای در خصوص عرضه هوم پاد مینی جدید را کنار گذاشته است

مارک گورمن افشاگر معتبر محصولات اپل، در جدیدترین اظهارات خود در مورد خانواده هوم پاد گفته که اپل قرار نیست مدل جدیدی از هوم پاد مینی را عرضه کند.
۱۴۰۱/۱۱/۳

به گفته مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، اپل فعلا قصد ندارد که هوم پاد مینی جدیدی را توسعه دهد و عرضه کند. او در جدیدترین قسمت خبرنامه Power On خود توضیح داده که طبق اطلاعاتی که دارد، اپل روی هوم پاد مینی جدیدی کار نمی‌کند.

پس از معرفی هوم پاد جدید فول سایز، بسیاری از کاربران شروع به سوال در مورد نسل بعدی هوم پاد مینی کردند. اما در این مرحله من معتقد نیستم که اپل به طور فعال روی چنین محصولی در حال کار باشد. جدیدترین هوم پاد شامل هیچ کارکرد جدید مهمی در مقایسه با هوم پاد مینی ۹۹ دلاری نیست، بنابراین دلیل واضحی برای بروزرسانی این محصول وجود ندارد. به طور قطع عرضه رنگ‌های بیشتر، قیمت ارزان‌تر، کیفیت صدای بالاتر و میکروفن‌های بهتر موارد خوبی هستند، اما احتمالا باید بهبودهای واقعی را در قسمت پشتی دستگاه شاهد باشیم که می‌توان از این موارد سیری و یکپارچه‌سازی برنامه‌ها را نام برد.

image

 

هوم پاد مینی در اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ۱۳۹۹) در رویداد آیفون ۱۲ اپل معرفی شد. کمتر از ۶ ماه بعد اپل تولید هوم پاد اصلی را متوقف کرد و هوم پاد مینی را به عنوان تنها اسپیکر هوشمند این شرکت باقی گذاشت تا این که این هفته اپل از هوم پاد با اندازه کامل رونمایی کرد.

هوم پاد جدید که به تازگی معرفی شده است، تعداد زیادی ویژگی را ارایه می‌دهد که پیش‌تر مختص هوم پاد مینی بود، از جمله تراشه اپل واچ سری S، تراشه U1 با پهنای باند بالا، پشتیبانی از Thread، سنسور دما و رطوبت، و یک صفحه لمسی با نور پس زمینه بزرگتر که از لبه تا لبه روشن می‌شود.

در آگوست ۲۰۲۲ (مرداد ۱۴۰۱)، مارک گورمن اظهار کرد که اپل در حال بررسی عرضه یک نسخه به روز شده از هوم پاد مینی در آینده است، اما او بازه زمانی یا جزییات خاصی را در مورد ویژگی‌های جدید بالقوه عنوان نکرد. او گفت بعید است که اگر بروزرسانی صورت بگیرد، خیلی چشم‌گیر باشد که نشان از این دارد که اگر هم نسخه جدیدی عرضه شود، بسیار کوچک خواهد بود، اما طبق ادعای این افشاگر، فعلا هر برنامه‌ای در خصوص معرفی نسل بعدی هوم پاد مینی کنار گذاشته شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)