خانهاخبار
ریلمی جی‌تی نئو ۵ با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در گیک‌بنچ لیست شد

ریلمی جی‌تی نئو ۵ با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در گیک‌بنچ لیست شد

پرچمدار ریلمی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و شارژ ۲۴۰ واتی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۱۱/۱

پرچمدار ریلمی موسوم به ریلمی جی‌تی نئو ۵  که احتمالا ماه آینده و در طی رویداد فناوری کنگره جهانی موبایل (MWC) ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد، اخیرا در گواهی‌های مختلفی دیده شده است. تا به امروز، تایید شده است که ریلمی جی‌تی نئو ۵ به اولین گوشی جهان با شارژ فوق‌سریع ۲۴۰ واتی جهان بدل خواهد شد. به علاوه، شایعات مختلف اذعان داشته‌اند این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک نمونه اولیه از ریلمی جی‌تی نئو ۵ در پایگاه اطلاعاتی بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته است و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شده است. در این راستا، پرچمدار جدید ریلمی با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در گیک‌بنچ ثبت شده است ولی انتظار می‌رود این گوشی در کانفیگ‌های حافظه رم دیگری نیز عرضه شود. همچنین سخت‌افزار اشاره شده در لیست گیک‌بنچ به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک اشاره دارد و شایعات گذشته را تایید می‌کند. در تست‌های پردازشی تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، ریلمی جی‌تی نئو ۵ موفق به کسب امتیازهای ۱۲۷۹ و ۳۹۰۲ شده است. 

image

شایان ذکر است با توجه به قرارگیری ریلمی جی‌تی نئو ۵ در بنچمارک گیک‌بنچ، انتظار می‌رود این گوشی به زودی معرفی و رونمایی شود. طبق گزارش‌های قبلی، ریلمی جی‌تی نئو ۵ از نمایشگر امولد ۶٫۷۴ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۲۴۰ در ۲۷۷۲ برخوردار خواهد بود. پنل پشتی این گوشی نیز میزبان دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یا تشخیص عمق خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز بر عهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. 

image

رندر ریلمی جی‌تی نئو ۵

در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی جی‌تی نئو ۵ در دو نسخه با حجم باتری مختلف و سرعت شارژ متفاوت روانه بازار خواهد شد. در این راستا، نسخه ۲۴۰ واتی این پرچمدار از باتری ۴۶۰۰ میلی‌امپر ساعتی بهره خواهد برد در حالی یک نسخه با باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی و شارژ ۱۵۰ واتی نیز عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)