خانهاخبار
ممکن است سری گلکسی اس ۲۴ دارای نسخه پلاس نباشد

ممکن است سری گلکسی اس ۲۴ دارای نسخه پلاس نباشد

به نقل از گزارشی جدید، سری گلکسی اس ۲۴ تنها دارای دو نسخه استاندارد و اولترا خواهد بود.
۱۴۰۱/۱۰/۲۱

شرکت سامسونگ سال‌های زیادی است که سری گلکسی اس را پرچمدار و معرف شرکت خود قرار داده است. این شرکت از سال ۲۰۲۰ با گلکسی اس ۲۰ این خانواده را به نسخه استاندارد، پلاس و اولترا گسترش داد و تا کنون این روند را ادامه داده است.

image

اما اکنون، گزارشی توسط رسانه The Elec ارائه شده که نشان می‌دهد ممکن است سامسونگ از گلکسی اس ۲۴ پلاس صرف نظر کرده و خانواده گلکسی اس ۲۴ را در دو نسخه گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ اولترا عرضه کند.

همچنین این رسانه کره‌ای به طور خاص اشاره کرده که سامسونگ مشغول کار بر روی پروژه‌هایی به نام‌های DM1 و DM3 بوده که مربوط به نسخه‌های پایه و اولترا سری گلکسی اس ۲۴ هستند. این گزارش تا جایی ادامه یافته که می‌گوید پروژه‌ای به نام DM2 که مربوط به گلکسی اس ۲۴ پلاس است هنوز وجود ندارد.

به نظر می‌رسد دلیل این تصمیم سامسونگ، فروش ضعیف گلکسی اس ۲۲ پلاس باشد. رسانه The Elec با استناد به آمار Gfk ادامه داده که گلکسی اس ۲۲ پلاس تنها ۱۷ درصد از محموله‌های سری گلکسی اس ۲۲ در سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص داد. در حالی که نسخه‌های پایه و اولترا به ترتیب ۳۸ و ۴۵ درصد از محموله‌های سال ۲۰۲۲ را تشکیل دادند.

اما ممکن است گلکسی اس ۲۳ تنها قربانی سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ نباشد. ظاهرا شرکت کره‌ای قصد داشته مدل‌های سری میان‌رده گلکسی A را کاهش داده و احتمالا سری گلکسی A2x خانواده مدنظر سامسونگ باشد. همهچنین این گزارش بر این معتقد است که شرکت کره‌ای سری گلکسی FE را در سال ۲۰۲۴ احیا کرده تا در بازار محصولات ارزان‌قیمت خودنمایی کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)