خانهاخبار
آیفون ۱۴ پرو گزینه‌ای عالی برای عکس‌برداری هنگام سفر

آیفون ۱۴ پرو گزینه‌ای عالی برای عکس‌برداری هنگام سفر

هنگام بررسی آیفون ۱۴ پرو می‌توانیم به جنبه‌های دیگری به جز بحث فنی هم توجه داشته باشیم...
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

هنگام بررسی آیفون ۱۴ پرو می‌توانیم به جنبه‌های دیگری به جز بحث فنی هم توجه داشته باشیم. در این مقاله، می‌خواهیم iPhone 14 Pro را به روشی که در زندگی روزمره‌ مورداستفاده قرار می‌گیرد و نحوه عملکرد آن را بررسی کنیم. آیفون ۱۲ هم می‌تواند یک گوشی مرجع خوب برای مقایسه با محصول جدید اپل باشد. می‌دانیم که هر یک از کاربران به‌دنبال تغییرات بزرگ در هر‌ سری تولید شده هستند. اگر قبلاً آیفون ۱۳ داشتید، این ویژگی ممکن است برای شما غافلگیر کننده نباشد، اما از سبک‌های مختلف عکاسی که می‌توان حتی قبل از گرفتن عکس روی دوربین اعمال کرد، کاملاً مورد جالبی محسوب می‌شود.

معمولاً هنگام استفاده از دوربین، به عملکرد زوم دوربین توجه زیادی نمی‌کنیم. هنگامی که به یک تلفن جدید عادت کنیم، فوراً به این فکر می‌کنیم که کیفیت عکس همیشه اینقدر خوب بوده‌است؛ اما تا زمانی که آیفون 14 پرو و ​​آیفون 12 را در یک روند عکس‌برداری مشابه با هم مقایسه کنیم. اگر دوست دارید از گرفتن عکس‌های باکیفیت و نمایان کردن جزئیات دقیق استفاده کنید، حالت پرتره گوشی نیز ارتقا یافته است. همانطور که می‌دانید وضوح گوشی به میزان قابل توجهی بهتر است، اما جالب است بدانید که حتی در حالت پرتره نیز تمرکز خود را از دست نمی‌دهد. در حالی که در سری‌های قبلی حالت پرتره هنگام عکاسی نواقصاتی را به‌دنبال داشت.

تجربه عکاسی حرفه‌ای‌تر با خرید آیفون ۱۴

برای شروع عکاسی، قبل از اینکه بتوانید روی سوژه فوکوس کنید، باید در فاصله مشخصی قرار داشته باشید، و قبل از استفاده صحیح آن، به یک سوژه واضح در پیش‌زمینه نیاز دارید. در عکس‌های نسبتاً شلوغ حتی با چندین سوژه در پیش‌زمینه، می‌توانیم روی یک وسایل با جزئیات دقیق تمرکز کنیم و در عین حال بقیه تصویر را تار کنیم. برای این کار لازم نیست که از سوژه فاصله زیادی بگیرید تا فوکوس کند، به‌طور خودکار پس‌زمینه طبیعی و تار باقی می‌ماند.

طبیعتاً آسمان آفتابی برای عکاسی همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد، اما متاسفانه ثابت می‌کند که هنگام عکس‌برداری نیز مشکل‌ساز است. حتی اگر پس‌زمینه مناسبی برای عکس IG خود پیدا کرده‌‌باشیم اما متوجه شویم خورشید پشت شخصیت یا سوژه ما قرار دارد ،باعث می‌شود که سوژه در سایه آن محو شود؛ اما با عکاسی درحالت پرتره تا حدودی سبب اصلاح شدن این مشکل می‌شود. از سوی دیگر، حتی در تنظیمات نور کم در داخل خانه، به نظر می‌رسد که آیفون 14 پرو به لطف خط لوله پردازش تصویر جدید، مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. همانطور که در تصاویر گرفته شده دیده‌ایم، کاهش نویز بهتری در نور کم نیز وجود دارد.

image

ویژگی چشمگیر پیام اضطراری در آیفون ۱۴ پرومکس

در رویداد "Far Out" اپل در سپتامبر 2022، از سری جدید آیفون 14، اپل واچ سری 8 و اولترا رونمایی شد. جدا از نمایشگرهای بسیار درخشان، دوربین‌های واضح‌تر و شاهکارهای فانتزی جدید «جزیره پویا»، یکی از مهم‌ترین نکاتی که تجربه کردیم، آمادگی اپل در زمان بحران: در حین کاوش، ورزش یا حتی رانندگی روزمره است و اگر رویداد اصلی امسال را تماشا کنید، متوجه خواهید شد که نرم‌افزار و سخت‌افزار جدید اپل، هر دو، بر SOS های اضطراری تمرکز دارند. این‌ها ویژگی‌هایی هستند که امیدواریم هرگز مجبور نباشیم از آنها استفاده کنیم، اما در موارد ناخوشایندی که پیش می‌آید، مطمئناً مفید خواهند بود.

در مورد Apple Watch Ultra گفتنی است که در اصل یک حالت ورزشی اپل واچ روی استروئیدها می‌باشد‌. این دستگاه هوشمند مطمئناً به عنوان یک ابزار دیجیتالی باورنکردنی برای کاوشگران به نظر‌ می‌رسد، اما همچنین یک دستگاه SOS هوشمند است. این ساعت به گونه‌ای ساخته شده که مرزهای یک ساعت هوشمند و خود را جابجا کند. این ابزار کاوشگر می‌تواند دمای زیر صفر درجه سانتیگراد و همچنین 130 درجه بالاتر از آن را تحمل کند و آن را برای آفتاب و طوفان های برفی آماده می‌کند. علاوه بر این، عمر باتری قابل افزایش تا 60 ساعت، که تقریباً دو روز و نیم است را وعده می‌دهد. همچنین، شیشه تیتانیوم و یاقوت کبود درجه هوافضا آن برخلاف هر چیز قبلی، چقرمگی را نوید می‌دهد. جهت اطلاع از قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس کلیک کنید.

تجربه خرید آسان آیفون ۱۴ و بقیه سری‌ها از بازرگانی سیب

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد اپل در سپتامبر ۲۰۲۲، از سری جدیدآیفون ۱۴، اپل‌واچ سری ۸ و اولترا رونمایی کرد که تمامی این محصولات در بازرگانی سیب قابل خریداری است. با خرید آیفون ۱۴ می‌توانید از برترین امکانات این گوشی از جمله عکاسی حرفه‌ای در حالت پرتره را تجربه کنید. گفتنی است که شرکت اپل در تولید محصولات جدید خود حالت اظطراری SOS را موردتوجه قرار داده‌است. علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید محصولات اپل مانند آیفون ۱۴ و آیفون ۱۳ به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کنند. خرید آیفون ۱۴ پلاس قسطی در کنار تمام مدل‌های دیگر سری امسال ارائه می‌شود و تنها با ارائه ۴۰ درصد از قیمت کل این گوشی، می‌توانید آن را در عرض ۴۵ دقیقه دریافت کرده و مابقی هزینه را نیز در عرض اقساط ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)