خانهاخبار
شیائومی احتمالا یک پرچمدار جدید در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2023 رونمایی خواهد کرد

شیائومی احتمالا یک پرچمدار جدید در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2023 رونمایی خواهد کرد

پرچمدار جدید شیائومی به احتمال زیاد از یک سنسور پریسکوپی قدرتمند بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برخی از منابع مطلع به وبسایت 91Mobiles اعلام کرده‌اند که شیائومی قصد دارد به زودی از یک پرچمدار جدید رونمایی کند که دوربین‌های آن با همکاری برند برجسته دوربین یعنی لایکا توسعه داده خواهد شد. شیائومی ماه گذشته از سری پرچمدار خود موسوم به سری شیائومی 13 رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد این پرچمدار مدل جدیدی از سری شیائومی 13 خواهد بود. در این راستا، این گوشی جدید احتمالا با نام شیائومی 13S الترا روانه بازار خواهد شد.

این منابع خبری ادعا کرده‌اند پرچمدار شیائومی در طی رویداد فناوری کنگره جهانی موبایل (MWC) 2023 که در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. کنگره جهانی موبایل از 27 فوریه (8 اسفند) آغاز خواهد شد تا روز 2 مارس (11 اسفند) ادامه خواهد داشت. البته باید اشاره کرد شیائومی در حال حاضر حضور خود در این رویداد را اعلام نکرده است و هنوز مشخص نیست کدام یک از محصولات جدید این برند چینی رویداد MWC معرفی خواهد شد.

image

شیائومی 12S الترا

شایان ذکر است شیائومی 13S الترا احتمالا به مانند دیگر مدل‌های سری شیائومی 13 به دوربین‌های لایکا مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی پرمیوم از سنسور 1 اینچی به کار رفته در شیائومی 13 پرو بهره ببرد. به علاوه، گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند شیائومی 13S الترا از سنسور پریسکوپی جدیدی بهره خواهد برد که باعث تعجب کاربران خواهد شد. شایعه شده است که شیائومی 13S الترا از چهار دوربین 50 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. به طور کلی، گوشی‌های مدل الترا شیائومی با دوربین‌های باکیفیت و عملکرد قدرتمند عکاسی شناخته می‌شوند.

در نهایت باید اشاره کرد که در حال حاضر اطلاعات زیادی پیرامون شیائومی 13S الترا در دسترس نیست ولی انتظار می‌رود این گوشی پرمیوم از نمایشگر QHD+ و تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو بهره ببرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)