خانهاخبار
ساعت جدید سیتی‌زن از تکنولوژی ناسا استفاده می‌کند

ساعت جدید سیتی‌زن از تکنولوژی ناسا استفاده می‌کند

شرکت سیتی‌زن به تازگی ساعت CZ Smart خود را معرفی کرده که برای سنجش میزان انرژی و خستگی شما، از تکنولوژی ناسا و IBM بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۱۰/۱۵

شرکت سیتی‌زن ساعت هوشمند جدیدی را معرفی کرده که از بهترین شبکه‌های عصبی ناسا و IBM Watson استفاده می‌کند تا سلامتی، خستگی و الگوهای خواب شما را اندازه‌گیری کند. سیتی‌زن CZ اسمارت در کنار اپلیکیشن CZ Smart YouQ که هم برای اندروید و هم برای iOS موجود است، به تعیین امتیاز انرژی حال حاضر شما و پیش‌بینی باقیمانده روز کمک می‌کند.

image

 

این ساعت همچنین دارای تست‌های مختصری است که بر پایه و اساس تست وظیفه هوشیاری روانی حرکتی ناسا (+PVT) کار می‌کند که توسط این آژآنس فضایی برای تعیین هوشیاری ذهنی فضانوردان استفاده می‌شود. این ساعت الگوهای فعالیت کاربر و زمان‌بندی‌های خواب را دنبال می‌کند تا «اصلاح نیرو» را ایجاد کند تا به کاربر کمک کند هوشیار بماند و با خستگی مقابله کند؛ در این ساز و کار کاربران پیشنهادات به موقع در مورد زمان استراحت و زمان ایده‌آل برای تمرین را دریافت خواهند کرد که بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

image

 

سیتی‌زن CZ اسمارت در اندازه‌های ۴۱ و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شوند که هر دو مدل دارای صفحه نمایش ۱٫۳ اینچی از نوع AMOLED و چیپست اسنپدراگون +Wear4100 و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی هستند. همچنین از سنسورهای ضربان قلب، سنجش میزان اکسیژن خون، ژیروسکوپ، فشارسنج و شتاب‌سنج نیز برخودار هستند.

این ساعت دارای سیستم عامل WearOS گوگل است و دارای برنامه‌های داخلی مانند آمازون الکسا، Strava، اسپاتیفای و YouTube Music است. شرکت سیتی‌زن ادعا کرده که می‌توانید بیش از ۲۴ ساعت عمر باتری با این ساعت داشته باشید در حالی که شارژ کامل دستگاه حدود ۴۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

این ساعت از مارچ ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱) شروع به عرضه با قیمت پایه ۳۵۰ دلار خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)