خانهاخبار
سامسونگ نمایشگر لپ‌تاپی ساخته که همزمان هم تا می‌شود و هم کش می‌آید

سامسونگ نمایشگر لپ‌تاپی ساخته که همزمان هم تا می‌شود و هم کش می‌آید

سامسونگ دیسپلی اخیرا از صفحه نمایش کشویی و تاشوی جدیدی برای لپ‌تاپ‌ها خبر داده که در نمایشگاه CES 2023 رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

سامسونگ دیسپلی قرار است به زودی آخرین مفهوم خود را برای یک نمایشگر هیبریدی در نمایشگاه CES 2023 به نمایش بگذارد. این نمایشگر که Flex Hybrid نامیده می‌شود، می‌تواند همزمان کشیده شده و تا شود. سامسونگ بیان کرده که این یک نمونه اولیه برای لپ‌تاپ‌های آینده است، اگرچه می‌توانیم تبلت‌هایی را نیز با استفاده از این مفهوم تصور کنیم.

image

 

Flex Hybrid دارای طراحی تاشو در سمت چپ و فناوری کشویی در سمت راست است. کاربران می‌توانند با استفاده از این نمایشگر، ویدیوها و فیلم‌ها روی یک صفحه نمایشی ۱۰.۵ اینچی با نسبت ابعاد تصویر ۴:۳ یا در نمایشگر ۱۲.۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ تماشا کنند.

image

نمایشگر جدید Flex Hybrid سامسونگ دیسپلی

متاسفانه، سامسونگ دیسپلی جزئیات زیادی در مورد اینکه چه زمانی می‌توانیم انتظار نمایشگر Flex Hybird را داشته باشیم ارائه نکرده است. شرکت TCL نیز سال گذشته چیز مشابه را به نمایش گذاشته بود که نمایشگر تاشو و کششی را در یک محصول ترکیب کرده بود. اما هنوز هیچ دستگاهی به صورت واقعی با این فناوری عرضه نشده است.

دین این مفاهیم و پیشرفت فناوری، قطعا جالب است. اما قابلیت تجاری آن‌ّا، بحثی کاملا جدا است. تولید این محصولات که دارای نمایشگرهای منحصر به فرد هستند، قطعا دارای دلایلی مختلف چالش‌برانگیزی خواهد بود. اما امیدواریم سازندگان لپ‌تاپ به راحتی از این موانع عبور کنند. Flex Hybrid قطعا چیزی است که لنوو و ایسوس می‌توانند آن را روی لپ‌تاپ‌های خود آزمایش کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)