خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ می‌تواند از یک دوربین تله‌فوتو ارتقا یافته بهره ببرد

گلکسی اس ۲۴ می‌تواند از یک دوربین تله‌فوتو ارتقا یافته بهره ببرد

با وجود اینکه سری گلکسی S23 هنوز معرفی نشده، اکنون شایعات سری بعدی آن آغاز شده است.
۱۴۰۱/۱۰/۸

اکنون همه دنبال‌کنندگان تکنولوژی منتظر معرفی رسمی سری گلکسی S23 هستند. اما در حالی که هنوز این سری معرفی نشده، شایعات در مورد سری گلکسی S24 آغاز شده است. مانند همیشه، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سامسونک عملکرد دوربین گوشی‌های بالارده خود را بهبود ببخشد. موضوعی که طبق این شایعه، در مورد گلکسی S24 نیز صدق می‌کند.

image

 

گوشی‌های سامسونگ در حال حاضر بهترین عملکرد در زوم دوربین را ارائه داده و انتظار می‌رود گلکسی S23 اولترا قهرمان جدید این زمینه باشد. به نقل از ادعا افشاگر فعال در توییتر به نام Ice Universe، گلکسی S24 اولترا از سنسور دوربین تله‌فوتو حتی بهتر و مکانیسم بهبود یافته برخوردار خواهد بود. اما اکنون هیچ تصوری موجود نیست که سامسونگ چگونه می‌خواهد این حد از بزرگنمایی را انجام دهد.

LG Innotek اخیرا از مکانیزم جدید در دوربین تله‌فوتو رونمایی کرده که محدوده زوم پیوسته ۴ الی ۹ برابری را ارائه می‌دهد. این به آن معنا است که شما می‌توانید تصاویر کاملا واضحی در بازه زوم ۴ الی ۹ برابری با این دوربین به ثبت برسانید. اما اگر سامسونگ بتوانید چنین دوربینی را وارد گلکسی S24 اولترا کند، ممکن است یک شگفتی بزرگ رخ دهد.

همچنین افشاگر این خبر نیز ادامه داده که دوربین اصلی گلکسی S24 اولترا می‌تواند مشابه مدل قبلی خود باشد یا تنها شاهد بهبود عملکرد کم در آن باشیم. لازم به ذکر است که طبق شایعات، گلکسی S23 اولترا به زودی با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل انحصاری سامسونگ معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)