خانهاخبار
گوشی مقرون به صرفه ریلمی 10s به طور رسمی معرفی شد

گوشی مقرون به صرفه ریلمی 10s به طور رسمی معرفی شد

شرکت ریلمی به تازگی عضو جدیدی را به خانواده ریلمی 10 افزوده که محصولی مقرون به صرفه محسوب شده و از مشخصات سخت افزاری مناسبی نیز برخوردار است.
۱۴۰۱/۹/۲۵

شرکت ریلمی در امروز از جدیدترین عضو خانواده ریلمی 10، یعنی گوشی ریلمی 10s رونمایی کرده است. این گوشی، در واقع نسخه متفاوتی از ریلمی 9i 5G محسوب شده و حافظه رم، حافظه داخلی و سرعت شارژ آن نیز بیشتر است. ریلمی 10s از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 810 استفاده کرده و دارای نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است.

image

 

این گوشی دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و در دو نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. ریلمی 10s همچنین از کارت‌های حافظه microSD نیز پشتیبانی کرده و امکان افزایش حافظه داخلی آن تا ۱ ترابایت وجود دارد. برخلاف گوشی ریلمی 9i 5G که دارای سیستم دوربین سه گانه بود؛ ریلمی در این محصول از سیستم دوربین دوگانه‌ای استفاده کرده که شامل دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

این گوشی از قابلیت Hi-Res Audio پشتیبانی کرده و به همراه سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Realme UI 3.0 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ریلمی 10s دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بوده که درون ناچ قطره‌ای-شکل بالای نمایشگر قرار گرفته است. ظرفیت باتری این محصول، معادل با ۵۰۰۰ میلی آمپر بوده و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی در آن به چشم می‌خورد. سنسور اثر انگشت گوشی نیز روی دکمه پاور آن قرار گرفته است.

 

ریلمی 10s در رنگ‌های مشکی و آبی روانه بازار شده و همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، قیمتی معادل ۱٫۰۹۹ یوآن (حدود ۱۵۵ دلار / ۱۵۰ یورو) را داشته و در سوی دیگر، نسخه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به قیمت ۱٫۲۹۹ یوآن (حدود ۱۸۵ دلار / ۱۷۵ یورو) به فروش خواهد رسید. پیش فروش این گوشی از حالا در سایت ریلمی آغاز شده و تاریخ عرضه رسمی آن نیز معادل با ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) است.

درباره این گوشی مقرون به صرفه چه می‌اندیشید؟ آیا مشخصات سخت افزاری و امکانات ریلمی 10s، ارزش قیمت این گوشی را دارند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)