خانهاخبار
لیست هتل های نزدیک فرودگاه شیراز

لیست هتل های نزدیک فرودگاه شیراز

خرید بلیط پرواز تهران شیراز می‌تواند گزینه مناسبی برای سفر به شیراز باشد...
۱۴۰۱/۹/۲۱

خرید بلیط پرواز تهران شیراز می‌تواند گزینه مناسبی برای سفر به شیراز باشد. شیراز یکی از شهرهای نیمه جنوبی کشور است. این شهر سرسبز، زیبایی و جذابیت‌های بسیاری دارد و افراد بسیاری از داخل و خارج از ایران به شیراز سفر می‌کنند تا جاذبه‌های تاریخی و طبیعی آن را از نزدیک مشاهده کنند. 

image

 

شیراز در گذشته نیز محبوبیت زیادی در بین شاهان داشته، به‌گونه‌ای که اولین پادشاهان هخامنشی و ساسانی محل پایه‌گذاری حکومت‌ خود را شهر شیراز انتخاب کردند. سفر به شیراز در فصل‌های گرم و معتدل سال توصیه می‌شود چراکه می‌توانید سرسبزی درختان و شکوفه‌های گل‌ها را تماشا کنید. نکته مهم دیگری که در سفر به شیراز وجود دارد، انتخاب هتل شیراز است. هتلی که انتخاب می‌کنید، باید امکانات رفاهی لازم برای مدت اقامت شما را داشته و به جاذبه‌های گردشگری شیراز نیز نزدیک باشد. در ادامه، لیست هتل‌های نزدیک فرودگاه شیراز را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز تا فرودگاه شیراز 16 دقیقه فاصله دارد و برای سکونت مسافران پرواز تهران شیراز مناسب است. هتل ارگ شیراز یکی از بناهای قدیمی شهر است که بارها بازسازی شده و اکنون به عنوان هتل، از مهمانان شهر شیراز پذیرایی می‌کند. 

این هتل 42 اتاق دارد. امکاناتی که در این هتل ارائه می‌شوند، در سطح جهانی هستند؛ به همین جهت هتل ارگ شیراز توانسته است امتیاز سه ستاره را دریافت کند. این هتل در نزدیکی جاذبه‌هایی از جمله حمام و بازار وکیل، حافظیه، سعدیه و ارگ کریم خان زند قرار دارد. پس از یک روز کامل گردش در شیراز و بازدید از جاذبه‌ها می‌توانید به رستوران هتل ارگ بروید و غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی را میل کنید. تنوع غذاهای رستوران بسیار بالاست و کارکنان به گرمی از شما استقبال می‌کنند.

image

هتل پارک شیراز

پس از 17 دقیقه رانندگی از فرودگاه به هتل پارک شیراز می‌رسید. این هتل دارای 110 اتاق و 9 سوئیت است. اگر به صورت خانوادگی یا با دوستانتان به شیراز سفر می‌کنید، می‌توانید در این هتل ساکن شوید. شما می‌توانید با 15 دقیقه پیاده‌روی از هتل پارک شیراز به مرکز شهر برسید و از جاذبه‌های موجود و اماکن تاریخی بازدید کنید. کارکنان این هتل سه ستاره، آموزش دیده و حرفه‌ای هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا شما در مدت سفرتان آرامش و آسایش داشته باشید. این هتل 8 طبقه دارد. اگر اتاقی که رزرو می‌کنید در طبقات بالاتر قرار داشته باشد، می‌توانید از چشم‌انداز زیبای شهر نیز لذت ببرید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به سالن بیلیارد، سونا، جکوزی، کافی شاپ و رستوران اشاره کرد.

هتل ارم شیراز

هتل ارم شیراز یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره این شهر است. هتل ارم با فرودگاه شیراز 18 دقیقه فاصله دارد. هتل ارم شیراز در نزدیکی نارنجستان قوام، باغ عفیف آباد، باغ شاپوری و ارگ کریم خان واقع شده است و با کمی پیاده روی می‌توانید به آن‌ها برسید. 

پس از یک روز پر رفت و آمد و بازدید از جاذبه‌ها می‌توانید به کافی شاپ هتل بروید و با یک نوشیدنی خنک از خودتان پذیرایی کنید. این هتل 100 باب اتاق دارد و انواع خدمات رفاهی مانند تاکسی سرویس، روم سرویس، اینترنت پرسرعت را به مهمانان عرضه می‌کند. شما می‌توانید در رستوران هتل، انواع غذاهای ایرانی و خارجی را میل کنید. این هتل، می‌تواند مکان مناسبی برای مسافران پرواز شیراز تهران باشد.

مجتمع جهانگردی شیراز

مجتمع جهانگردی شیراز در واقع یکی از بناهای تاریخی شهر شیراز محسوب می‌شود که پس از بازسازی به هتلی سه ستاره تبدیل شده است. این مجتمع دارای رستوران، کافی‌شاپ و سالن ورزشی است و شما می‌توانید در استخر آن به همراه دوستان یا خانواده خود آب‌تنی کنید. این هتل دارای 44 اتاق است و تا فرودگاه 17 دقیقه فاصله دارد. از مجتمع جهانگردی شیراز تا ارگ کریم خان باید 10 دقیقه رانندگی کنید و از آنجا می‌توانید به مراکز خرید و سایر جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید.

image

هتل کریم خان شیراز

هتل کریم خان شیراز تا فرودگاه 17 دقیقه فاصله دارد. معماری این هتل، ترکیبی از معماری سنتی و مدرن است و با سکونت در آن احساس می‌کنید به گذشته تاریخی این شهر سفر کرده‌اید. فاصله هتل کریم خان شیراز تا ارگ کریم خان 2 دقیقه است و فاصله‌ای کمتر از 10 دقیقه تا بازار وکیل دارد. این هتل سه ستاره دارای امکانات بسیاری است از جمله مینی بار، خشکشویی، اینترنت پرسرعت، جکوزی، سالن ماساژ و دیزی‌سرا. پس از تهیه بلیط پرواز شیراز تهران می‌توانید از تاکسی سرویس هتل برای رسیدن به فرودگاه استفاده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)