خانهاخبار
شیائومی 13 پرو گواهی IP جهت مقاومت در برابر نفوذ آب را نیز دریافت کرده است

شیائومی 13 پرو گواهی IP جهت مقاومت در برابر نفوذ آب را نیز دریافت کرده است

شرکت شیائومی اخیرا تیزری از گوشی شیائومی 13 پرو منتشر کرده و دریافت گواهی IP توسط این محصول و مقاومت آن در برابر نفوذ آب را نشان می‌دهد.
۱۴۰۱/۹/۱۸

پرچمدار جدید شیائومی یا همان شیائومی 13 پرو، قرار است تا در روز یک‌شنبه ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) رونمایی شود. این گوشی طراحی جدیدی را در بخش دوربین به همراه داشته و پیش‌تر آن را در رنگ سبز دیده بودیم. اکنون نیز شرکت شیائومی تیزری را در صفحه خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده که در آن شاهد مقاومت این گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و دریافت گواهی IP توسط شیائومی 13‌ پرو هستیم.

image

 

این گوشی در بخش دوربین پیشرفت‌های فراوانی داشته و حالتی نیز جهت عکاسی از ستارگان به آن اضافه شده که در شیائومی 12 پرو وجود نداشت. گواهی IP توسط سازمان IEC یا کمیته بین‌‌المللی الکتروتکنیک صادر شده و بدون اخذ آن، سازندگان حق تبلیغ مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار برای محصولات خود را ندارند.

گوشی‌های مقرون به صرفه شیائومی، معمولا به همراه گواهی IP53 روانه بازار می‌شوند که مقاومتی نسبی در برابر قطرات آب و غبار را به همراه دارد؛ اما با توجه به اینکه در این محصول با یک پرچمدار روبرو هستیم، انتظار‌ها بر این بوده که همانند گوشی شیائومی 12S الترا، در این گوشی نیز شاهد گواهی IP68 باشیم.

image

 

رنگ جدید و اصلی این گوشی، نوعی از سبز کم رنگ بوده که شیائومی آن را «Wilderness Green» نامیده است. این گوشی در باندلی خاص به همراه یک ساعت هوشمند که احتمالا شیائومی واچ S2 است و ایرفون‌های بی‌سیم شیائومی بادز 4 پرو نیز به فروش خواهد رسید. در باندل ذکر شده، یک قاب مقاوم با طراحی منحصر به فرد و قابلیت اتصال بند نیز وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)