خانهاخبار
عرضه جهانی گوشی‌های ریلمی 10 پرو و نسخه پرو پلاس آغاز شد

عرضه جهانی گوشی‌های ریلمی 10 پرو و نسخه پرو پلاس آغاز شد

ریلمی ۱۰ پرو و پرو پلاس، به عنوان دو میان‌رده جذاب جدید ریلمی به بازار عرضه شدند.
۱۴۰۱/۹/۱۷

با گذشت سه هفته از معرفی و عرضه گوشی های ریلمی ۱۰ پرو و ریلمی ۱۰ پرو پلاس در کشور چین، از امروز شاهد عرضه جهانی آن‌ها در مارکت‌های بین المللی هستیم. گوشی ریلمی ۱۰ پرو با مشخصات سخت افزاری ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۱۹ دلار و نسخه پرو پلاس با ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۷۹ دلار در بازار در دسترس خواهند بود. هر دو محصول یاد شده در سه رنگ Dark Matter Black، Nebula Blue و Hyperspave Gradient روانه بازار شده‌اند.

قیمت Realme 10 Pro در کشور هند برای نسخه ابتدای با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و مدل دیگر با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب ۱۸ هزار و ۹۹۹ و ۱۹ هزار و ۹۹۹ روپیه اعلام شده است. این گوشی هوشمند از تاریخ ۱۶ دسامبر مصادف با ۲۵ آذر ماه از طریق وب سایت رسمی Realme و Flipkart قابل خرید خواهد بود.

محصول دیگر با نام ریلمی ۱۰ پرو پلاس هم با دو مشخصه سخت افزاری، یعنی ۶ گیگابایت رم / حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم / حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت همراه است که به ترتیب با قیمت‌های ۲۵ هزار و ۹۹۹ و ۳۷ هزار و ۹۹۹ روپیه در کشور هند در دسترس خریداران خواهد بود. فروش آن از ۱۴ دسامبر مصادف با ۲۳ آذر ماه از طریق وب سایت رسمی ریلمی یا Flipkart آغاز خواهد شد.

گوشی ریملی ۱۰ پرو از نمایشگر ۶.۷۲ اینچی ال سی دی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، تراشه اسنپدراگون ۶۹۵، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM6 سامسونگ برخوردار بوده و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی هم مسئولیت تأمین توان آن را بر عهده خواهد داشت.

اما مدل دیگر یعنی Realme 10 Pro Plus به نمایشگر ۶.۷ اینچی آمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین الترا واید ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قدرت شارژ سریع ۶۷ واتی هم درون بدنه این گوشی هوشمند دیده می‌شود.

هر دو محصول مورد بحث در این مطلب از رابط کاربری Realme UI 4.0 که به صورت پیش فرض بر پایه اندروید ۱۳ طراحی و توسعه یافته، استفاده می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)