خانهاخبار
برخی از مشخصات فنی گلکسی M54 با قرارگیری در لیست گیک‌بنچ لو رفت

برخی از مشخصات فنی گلکسی M54 با قرارگیری در لیست گیک‌بنچ لو رفت

میان‌رده جدید سامسونگ بر خلاف شایعات قبلی، به تراشه اگزینوس مجهز خواهد بود.
۱۴۰۱/۹/۹

ماه گذشته، لیست مشخصات فنی احتمالی و رندرهای میان‌رده مقرون به صرفه جدید سامسونگ موسوم به گلکسی M54 منتشر شد و حالا امروز این گوشی هوشمند در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی آن بار دیگر لو رفت. گلکسی M54 قرار است به عنوان جانشین گلکسی M53 که اوایل جاری معرفی شد، روانه بازار شود.

طبق این گزارش، شایعات قبلی اذعان کرده بودند که گلکسی M54 به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز خواهد بود در حالی که لیست گیک‌بنچ حاوی اطلاعاتی است که خلاف این ادعا را اثبات می‌کند. بر اساس جزئیات قرار گرفته در بنچمارک گیک‌بنچ، سخت‌افزار به کار رفته در گلکسی M54 از شناسه مدل s5e8835 بهره می‌برد که در واقع به تراشه اگزینوس خود برند سامسونگ اشاره دارد. در این راستا، این تراشه ناشناس ممکن است تراشه اگزینوس 1380 باشد چرا که برای مدت طولانی شایعات زیادی پیرامون این سخت‌افزار منتشر شده بود.

image

لیست گیک‌بنچ اذعان دارد که سخت‌‌افزار گلکسی M54 از چهار هسته پردازشی با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی و چهار هسته با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی برخوردار است. پردازنده گرافیکی این تراشه نیز Mali-G86 است. به همراه این تراشه، در لیست گیک‌بنچ اشاره شده است که گلکسی M54 از حافظه رم 8 گیگابایتی نیز بهره خواهد برد. البته انتظار می‌رود کانفیگ‌های بیشتری از میان‌رده جدید سامسونگ در هنگام عرضه در دسترس قرار بگیرد.

image

رندر گلکسی M54

نرم‌افزار گلکسی M54 نیز اندروید 13 بر پایه رابط کاربری One UI 5.0 خواهد بود. از نظر عملکرد پردازشی، گلکسی M54 در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیازهای 750 و 2696 شده است. براساس آنچه گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند، گلکسی M54 از نمایشگر حفره‌دار 6.67 اینچی سوپر امولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس برخوردار خواهد بود. پنل پشتی این میان‌رده نیز میزبان سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز بر عهده دوربین 32 مگاپیکسلی است. منبع تغذیه گلکسی M54 نیز باتری 6000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 25 واتی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)