خانهاخبار
گلکسی A14 5G در تصویر رندری جدیدی دیده شد

گلکسی A14 5G در تصویر رندری جدیدی دیده شد

گوشی میان‌رده جدید سامسونگ احتمالا با قیمت بالایی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۹/۸

همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، سامسونگ قرار است به زودی از گوشی میان‌رده جدید خود موسوم به گلکسی A14 5G برای بازارهای جهانی رونمایی کند. این گوشی هوشمند در تصاویر رندری مختلفی دیده شده است و بخشی از مشخصات فنی آن نیز در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصویر رندری جدیدی از گلکسی A14 در دسترس قرار گرفته است که با طراحی مشاهده شده در رندرهای قبلی مطابقت دارد.

طبق این تصویر رندری که توسط افشاگری برجسته به نام ایوان بلس به اشتراک گذاشته شده است، گلکسی A14 5G در پنل پشتی خود میزبان سه دوربین است که به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند و جزیره دوربین آن نیز حذف شده است. در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز نمایشگر با ناچ قطره‌ای جای گرفته است که براساس گزارش‌های قبلی برابر 6.8 اینچ است و از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. در سمت راست بدنه این گوشی نیز کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و کلید پاور قرار دارد.

image

شایان ذکر است شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که گلکسی A14 5G در دو نسخه متفاوت با تراشه دایمنسیتی 700 و اگزینوس 1330 عرضه خواهد شد. در این راستا، برخی از گزارش‌ها اذعان داشته‌اند که نسخه اگزینوسی روانه بازار ایالات متحده خواهد شد در حالی که مدل تراشه دایمنسیتی برای دیگر بازارها عرضه خواهد شد. از نظر عملکرد پردازشی، تراشه دایمنسیتی 700 در مقایسه با اگزینوس 1330 از قدرت کمتری بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود انرژی موردنیاز نسخه تراشه اگزینوس گلکسی A14 5G توسط باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی تامین شود.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A14 5G از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی نیز سنسور 13 مگاپیکسلی است که در ناچ قطره‌ای نمایشگر جای گرفته است. به علاوه، انتظار می‌رود گلکسی A14 5G با افزایش قیمتی نسبتا زیادی در مقایسه با نسل قبلی روانه بازار شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)