خانهاخبار
آپدیت اندروید ۱۳ برای گلکسی A52 5G عرضه شد

آپدیت اندروید ۱۳ برای گلکسی A52 5G عرضه شد

روند بروزرسانی اندروید ۱۳ برای گوشی‌های سامسونگ ادامه دارد و حالا نوبت به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های این شرکت یعنی گلکسی A52 5G رسیده است.
۱۴۰۱/۹/۸

دو هفته پیش سامسونگ بروزرسانی اندروید ۱۳ به همراه رابط کاربری One UI 5.0 را برای گوشی هوشمند Galaxy A52 عرضه کرد. هفته پیش نیز این آپدیت برای Galaxy A72 در دسترس کاربران قرار گرفت. در حالی که نسخه 5Gگوشی Galaxy A52 با دو محصول یاد شده عرضه شد، اما خبری از آپدیت اندروید ۱۳ برای آن در کار نبود. اما امروز سامسونگ تصمیم گرفت تا نسخه جدید سیستم عامل اندروید را برای دارندگان Galaxy A52 5G ارائه کند.

این آپدیت که با شماره ساخت A526BXXU1DVK2 همراه است، در اختیار کاربران کشورهای اروپایی قرار گرفته است. این بروزرسانی در کنار رابط کاربری One UI 5.0، با پچ امنیتی ماه نوامبر نیز همراه است. آپدیت یاد شده در حال حاضر در کشورهای اتریش، بلغارستان، کرواسی، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لوکزامبورگ، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئیس، منطقه بالتیک، جمهوری چک، هلند، منطقه نوردیک و انگلستان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

image

 

اگر از جمله دارندگان گوشی گلکسی A52 5G بوده و در کشورهای اروپایی یاد شده سکونت دارید، می‌توانید با مراجعه به Settings> Software Update نسبت به دانلود و نصب این آپدیت جدید اقدام کنید. در صورت نیاز، می‌توانید فایل فرمور مربوطه را از این لینک دانلود کرده و آن را به صورت دستی و از طریق فلش کردن روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. پیش از شروع به کار، فراموش نکنید که از اطلاعات دیوایس خود بکاپ بگیرید.

همان طور که اشاره شد، این گوشی هوشمند در کنار Galaxy A52 و Galaxy A72 با اندروید ۱۱ عرضه شد. اوایل سال جاری میلادی، هر سه گوشی هوشمند یاد شده موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.0 شدند. حالا که پروسه ارائه اندروید ۱۳ برای آن‌ها به جریان افتاده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پیش از پایان سال ۲۰۲۳ نیز نسخه چهاردهم اندروید برای آن‌ها ارائه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)