خانهاخبار
طراحی گلکسی A34 در تصاویر رندری آن فاش شد

طراحی گلکسی A34 در تصاویر رندری آن فاش شد

میان‌رده جدید سامسونگ احتمالا ماه ژانویه سال 2023 همراه با گلکسی A54 رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۹/۴

اوایل ماه جاری میلادی بود که تصاویر رندری جدیدی از میان‌رده موردانتظار سامسونگ یعنی گلکسی A54 منتشر شد. به علاوه، انتظار می‌رود این گوشی میان‌رده در ماه ژانویه سال 2023 میلادی معرفی و عرضه شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد دیگر گوشی میان‌رده سامسونگ موسوم به گلکسی A34 نیز در طی رویداد رونمایی گلکسی A54 معرفی خواهد شد. در این راستا، تصاویر رندری جدیدی از گلکسی A34 در دسترس قرار گرفته است که طراحی آن را نشان می‌دهند.

طبق این تصاویر رندری، گلکسی A34 از طراحی مشابه گلکسی A54 بهره خواهد برد که البته چندان نیز عجیب نیست چرا که این دو گوشی هوشمند متعلق به یک خانواده هستند و این استراتژی طراحی یکسان در بین دیگر گوشی‌های سامسونگ نیز مرسوم است. شاید بتوان برجسته‌ترین ویژگی گلکسی A34 را حذف جزیره دوربین آن دانست که به نوعی یادآور طراحی دوربین گلکسی اس 22 الترا است.

منبعی که این رندرها را منتشر کرده است اذعان داشته است که ابعاد گلکسی A34 برابر با 161.3 x 77.7 x 8.2 میلی‌متر خواهد بود. به علاوه، این میان‌رده جدید احتمالا به نمایشگر 6.5 اینچی تخت با ناچ قطره‌ای شکل Infinity-U مجهز خواهد بود. البته باید اشاره کرد که گلکسی A54 نیز از ناچ حفره بهره خواهد برد.

شایان ذکر است که گلکسی A34 در پنل پشتی خود میزبان جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود و سنسور اثر انگشت آن نیز با کلید فیزیکی پاور ادغام خواهد شد. همانطور که در تصاویر نیز مشخص است، گلکسی A34 در رنگ مشکی عرضه خواهد شد که البته به طور قطع این گوشی شامل رنگ‌های دیگر نیز خواهد شد. در مقایسه با گوشی نسل قبلی گلکسی A33، نمایشگر گلکسی A34 در حدود 1 اینچ بزرگ‌تر شده است. براساس آنچه قبلا شایعه شده بود، گلکسی A34 از دوربین تشخیص عمق بی‌بهره خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

صالح

۱۴۰۱/۹/۴
چرا از a83 و a93 خبری نیست؟؟