خانهاخبار
اوپو فایند X6 پرو احتمالا از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد

اوپو فایند X6 پرو احتمالا از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد

به تازگی شاهد انتشار شایعاتی درباره سیستم دوربین گوشی اوپو فایند X6 پرو هستیم و به نظر می‌رسد که اوپو قصد داشته تا در این گوشی، از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کند.
۱۴۰۱/۸/۳۰

موج شایعات پیرامون سری اوپو فایند X6 همچنان ادامه داشته و اکنون نیز شاهد انتشار شایعات جدیدی در مورد سیستم دوربین این گوشی هستیم. به گفته Digital Chat Station که از افشاگران فعال در زمینه محصولات چینی محسوب می‌شود؛ پرچمدار بعدی اوپو از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور‌های سونی استفاده خواهد کرد.

image

 

دوربین اصلی این گوشی، از سنسور سونی IMX989 استفاده کرده که سنسوری ۱ اینچی با لنز 7P و لرزشگیر اپتیکال است. در بخش دوربین التراواید، شاهد به کار رفتن سنسور سونی IMX890 هستیم و دوربین سوم گوشی نیز از یک سنسور IMX890 دیگر با زوم ۲.۷ برابری و لرزشگیر اپتیکال استفاده می‌کند. اوپو همچنین یک سنسور مدت پرواز یا ToF نیز در این گوشی قرار داده تا دقت آن در تشخیص عمق افزایش یابد.

به ادعای شایعات پیشین، اوپو فایند X6 پرو با چیپست‌های پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل دوم و مدیاتک دیمنسیتی 9200 روانه بازار خواهد شد. به احتمال زیاد، این گوشی دارای نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود.

image

 

درباره مشخصات فاش شده پرچمدار بعدی شرکت اوپو چه می‌اندیشید؟ به عقیده شما، این محصول ارزش خرید را خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)