خانهاخبار
چیپست‌های سامسونگ اگزینوس 1330 و 1380 تاییدیه بلوتوث را دریافت کردند

چیپست‌های سامسونگ اگزینوس 1330 و 1380 تاییدیه بلوتوث را دریافت کردند

دو چیپست میان رده جدید سامسونگ اگزینوس به تازگی موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث شده‌اند.
۱۴۰۱/۸/۲۳

دو چیپست میان رده به نام‌های سامسونگ اگزینوس 1330 و 1380، به تازگی موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث SIG شده‌اند. به احتمال زیاد، این چیپست‌ها برای استفاده در نسل بعدی سری گلکسی A تولید شده که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، شاهد رونمایی از آنها خواهیم بود. در گواهی بلوتوث SIG دریافت شده توسط این چیپست‌ها، می‌توان دید که آنها به لطف چیپ بلوتوث کنترلر سامسونگ V6 RF، امکان اتصال به بلوتوث نسخه 5.3 را دارند.

image

 

چیپست اگزینوس 1380، در واقع جانشین چیپست میان رده اگزینوس 1280 بوده که در گوشی محبوب گلکسی A53 نیز به کار رفته بود. چندی پیش، شایعات دیگری نیز درباره این چیپست منتشر شده بود که به ادعای آنها، سامسونگ در اگزینوس 1380 از دو هسته آرم کورتکس A به همراه پردازنده گرافیکی مالی G615 استفاده کرده و یک مودم 5G با پشتیبانی از اتصال mmWave و عادی را نیز در آن قرار داده است.

به احتمال زیاد، چیپست اگزینوس 1380 در گوشی‌های میان رده گلکسی A54 و A74 به کار خواهد رفت. در سوی دیگر، چیپست اگزینوس 1330 نیز قرار است تا جانشین چیپست اگزینوس 850 باشد و شاهد استفاده از آن در گوشی‌های مقرون به صرفه جدید این شرکت خواهیم بود.

image

 

درباره چیپست‌های میان رده جدید اگزینوس چه می‌اندیشید؟ آیا ترجیح می‌دهید که این شرکت در محصولات میان رده خود، از چیپست‌های ساخته شده توسط کوالکام یا مدیاتک استفاده کند یا مشکلی با عملکرد چیپست‌های اگزینوس ندارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۸/۲۳
من نمی‌دونم سامسونگ چه خیری از این اگزینوس دیده☹
تراشه‌ی به‌درد نخورِ آسیایی