خانهاخبار
آنر 80 پرو پلاس احتمالا به دوربین 160 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود!

آنر 80 پرو پلاس احتمالا به دوربین 160 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود!

انتظار می‌رود پرچمدار جدید آنر عملکرد بسیار خوبی در عکاسی داشته باشد.
۱۴۰۱/۸/۱۹

حدودا دو هفته پیش بود که افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station اعلام کرد که سه مدل سری آنر 80 شامل آنر 80، آنر 80 پرو و آنر 80 پرو به ترتیب به تراشه‌های دایمنسیتی 1080، اسنپدراگون 778G و اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهند بود. به علاوه، این افشاگر ادعا کرده بود که آنر 80 پرو پلاس از دوربین 200 مگاپیکسلی بهره خواهد برد ولی حالا گزارشی توسط همین افشاگر منتشر شده است که حاکی از دوربین متفاوتی است.

طبق این گزارش، آنر 80 پرو پلاس به جای سنسور 200 مگاپیکسلی از سنسور اصلی 160 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. البته باید اشاره کرد که نمونه اولیه این گوشی پرچمدار طبق ادعای Digital Chat Station به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز بوده است ولی به دلایل نامعلوم آنر نظر خود را عوض کرده است. در حال حاضر، هیچ گوشی هوشمندی در بازار وجود ندارد که از سنسور 160 مگاپیکسلی بهره ببرد. در نتیجه، دوربین آنر 80 پرو پلاس احتمالا یک سنسور اختصاصی خواهد بود.

image

این افشاگر در ادامه گزارش خود ادعا کرده است آنر 80 پرو پلاس در پنل جلویی خود میزبان دوربین سلفی دوگانه 50 مگاپیکسلی خواهد بود که احتمالا در خود سنسور جدید IMX890 را به همراه خواهد داشت. این سنسور 1/1.56 اینچی از رزولوشن 50.3 مگاپیکسلی و فیلتر Quad Bayer پشتیبانی می‌کند و به نوعی جانشین سنسور IMX766 محسوب می‌شود.

شایان ذکر است که از دیگر مشخصات فنی آنر 80 پرو پلاس می‌توان به نمایشگر با رزولوشن تصویر 1.5K و تنظیم نوردهی PWM با فرکانس بالا اشاره کرد. به علاوه، باتری این پرچمدار از سرعت شارژ 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان رونمایی سری آنر 80 مشخص نیست ولی آنر قرار است در تاریخ 23 نوامبر مصادف با 2 آذر رویدادی را برگزار کند که در طی آن از سری پرچمدار آنر مجیک 5 رونمایی خواهد کرد. در این راستا، برای رونمایی سری آنر 80 احتمالا یک رویداد مخصوص اختصاص داده خواهد شد و این سری گوشی‌های هوشمند تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)