خانهاخبار
ردمی 11A با قرارگیری در گواهی TENAA به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

ردمی 11A با قرارگیری در گواهی TENAA به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

مشخصات فنی گوشی مقرون به صرفه جدید ردمی در گواهی TENAA لیست شد.
۱۴۰۱/۸/۱۸

دیروز، یک گوشی متعلق به برند ردمی با شناسه مدل 22120RN86C  در گواهی چینی TENAA لیست شد و موفق به ثبت این گواهی شد. به علاوه، این لیست تنها حاوی تصاویری از این گوشی هوشمند بود و مشخصات فنی آن هنوز اعلام نشده بود. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، لیست گواهی TENAA این گوشی همراه با جزئیات آن بروز شده است که حاوی بخش زیادی از مشخصات فنی آن می‌شود. با توجه به طراحی و ویژگی‌های فنی این گوشی هوشمند، می‌توان انتظار داشت که دستگاه موجود در لیست این گواهی همان ردمی 11A باشد که قرار است روانه بازارهای جهانی شود.

براساس آنچه در تصاویر گوشی منتسب به ردمی 11A مشاهده می‌کنیم، این گوشی به نمایشگر با ناچ قطره‌ای مجهز خواهد بود. در پنل پشتی آن نیز ماژول مربعی‌شکل دوربین قرار گرفته است که در آن دو سنسور دوربین، فلاش LED و سنسور اثر انگشت جای گرفته است.

image

طبق لیست TENAA، ردمی 11A از نمایشگر 6.7 اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. قلب تپنده این گوشی نیز پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس دو گیگاهرتزی خواهد بود که با چهار کانفیگ حافظه رم 2، 4، 6 و 8 گیگابایتی و چهار نسخه حافظه داخلی 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. برای افزایش حافظه داخلی، ردمی 11A به درگاه کارت حافظه microSD مجهز خواهد بود.

انرژی موردنیاز برای پردازش‌های سخت‌افزاری ردمی 11A توسط باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی تامین خواهد شد. البته در حال حاضر، سرعت شارژ این گوشی هوشمند مشخص نشده است. در بخش دوربین، ردمی 11A از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. وظیفه ثبت تصاویر و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز شیائومی وجود و ساخت گوشی ردمی 11A را تایید نکرده است ولی با توجه به آن که این گوشی هوشمند در لیست گواهی TENAA قرار گرفته است، می‌توان انتظار داشت ردمی 11A به زودی معرفی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)