خانهاخبار
رندرهای جدید شیائومی 13 نمایشگر و لبه‌های تخت آن را نشان می‌دهند

رندرهای جدید شیائومی 13 نمایشگر و لبه‌های تخت آن را نشان می‌دهند

نسل جدید پرچمدار شیائومی از طراحی متفاوتی در مقایسه با نسخه قبلی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۸/۱۷

رندرهای جدیدی که از سری شیائومی 13 منتشر شده است به خوبی نشان می‌دهند که برند چینی شیائومی قصد دارد زبان طراحی تازه‌ای را وارد سری گوشی‌های پرمیوم خود کند و یک تغییر نسل کامل را ایجاد کند. براساس رندرهایی که وبسایت CompareDial به همراه افشاگری به نام OnLeaks به اشتراک گذاشته است، به نظر می‌رسد شیائومی 13 از لبه‌ها و نمایشگر تخت بهره خواهد برد.

طبق این تصاویر، زبان طراحی شیائومی 13 در راستای طراحی سری آیفون اپل است و از طراحی مشابه سری پرچمدار اپل بهره می‌برد. در این راستا، پنل جلویی شیائومی 13 سطحی تخت با لبه‌های صاف دارد و حاشیه نمایشگر آن نیز به حداقل رسیده است. به مانند نسل قبلی، ناچ حفره دوربین سلفی در مرکز و بالای نمایشگر جای گرفته است. البته باید اشاره کرد که برخلاف طراحی آیفون، پنل پشتی شیائومی 13 همچنان در لبه‌های خود از خمیدگی نسبتا کمی بهره می‌برد تا در دست گرفتن این پرچمدار آسان شود.

شایان ذکر است که ماژول دوربین شیائومی 13 به مانند نسل قبلی مربعی شکل است که حالا در این نسخه سه دوربین در سه گوشه آن قرار گرفته‌اند. ابعاد پرچمدار شیائومی نیز برابر با 152.8 x 71.5 x 8.3 میلی‌متر است که ضخامت با احتساب برآمدگی دوربین به 10.3 میلی‌متر می‌رسد. به علاوه، شایعه شده است که قلب تپنده شیائومی 13 تراشه جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل دو خواهد بود. در نهایت باید اشاره کرد که سری شیائومی 13 به احتمال زیاد در طی ماه جاری معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)