خانهاخبار
رندرها و مشخصات فنی موتو G Play 2022 لو رفت

رندرها و مشخصات فنی موتو G Play 2022 لو رفت

گوشی ارزان‌قیمت جدید موتورولا از باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی و دوربین 16 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۸/۷

در طی سال‌های اخیر، سری موتو G Play به عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های موتورولا موفق به جلب نظر بسیاری از کاربران شده است. آخرین نسخه از این سری موفق ماه ژانویه سال گذشته معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد این برند قصد دارد مدل جدید سری موتو G Play را تا پایان سال جاری میلادی رونمایی کند. در این راستا، مشخصات فنی و رندرهای موتو G Play 2022 در دسترس کاربران قرار گرفت که در ادامه مطلب آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

افشاگری برجسته به نام ایوان بلس با همکاری وبسایت 91Mobiles تصاویر رندری و مشخصات فنی موتو G Play 2022 را به اشتراک گذاشته است. از نظر طراحی، موتو G Play 2022 تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد و برخلاف موتو G Play 2021 ماژول دوربین در سمت چپ و بالای پنل پشتی قرار گرفته است. سنسورها نیز به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند.

image

نمایشگر موتو G Play 2022 نیز از ناچ حفره برخوردار خواهد بود در حالی که نمایشگر موتو G Play 2021 به ناچ قطره‌ای مجهز است. در این راستا، پنل جلویی موتو G Play 2022 ظاهری جذاب‌تر به خود گرفته است. البته همچنان حاشیه نمایشگر این گوشی هوشمند در بالا و پایین مقداری زیاد است که شاید به مذاق برخی از کاربران خوش نیاید.

طبق این گزارش، موتو G Play 2022 از نمایشگر 6.5 اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. به علاوه، در پنل جلویی این گوشی هوشمند دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار خواهد داشت. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که قلب تپنده موتو G Play 2022 تراشه مدیاتک هلیو G37 خواهد بود که با پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 همراه خواهد بود. این تراشه همچنین به همراه حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. انرژی موردنیاز برای فعالیت‌های سخت‌افزاری موتو G Play 2022 باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی است که از سرعت شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)