خانهاخبار
عرضه گوشی پرچمدار موتو X40 به طور رسمی تایید شد

عرضه گوشی پرچمدار موتو X40 به طور رسمی تایید شد

نسل جدید پرچمدار موتورولا احتمالا تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۸/۵

دسامبر سال 2021 بود که موتورولا اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک یعنی گوشی پرچمدار موتو اج X30 را معرفی و روانه بازار کرد. در این راستا، انتظار می‌رود امسال و در بازه زمانی مشابه نیز نسل جدید پرچمدار این برند موسوم به موتو X40 را رونمایی شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد موتو X40 قرار است به زودی معرفی شود چرا که مدیرعامل بخش موبایل شرکت لنوو به تازگی عرضه این گوشی پرچمدار را تایید کرده است.

image

طبق خبری که آقای چن جن در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذشته است، نسل جدید پرچمدار این شرکت موتو X40 نام خواهد داشت. شایان ذکر است که موتورولا قبلا نام تجاری Edge (اج‌) را از گوشی‌هایی که برای بازار چین عرضه می‌شوند، حذف کرده بود. با توجه به گزارش این مقام مسئول، به نظر می‌رسد پرچمدار جدید موتورولا تا قبل از سال جاری میلادی معرفی شود.

image

موتو X30

اوایل ماه جاری، یک گوشی متعلق به برند موتورولا با شناسه مدل XT2301-5 در لیست گواهی 3C قرار گرفت و مشخص شد که این گوشی از شارژ 67 واتی و شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. در این راستا، انتظار می‌رود گوشی قرار گرفته در لیست 3C همان موتو X40 است که برای بازار چین عرضه خواهد شد. به علاوه، نسخه بازار جهانی این گوشی نیز احتمالا موتو اج 40 پرو نام خواهد داشت. از آنجایی که موتو اج 30 پرو در مارس 2022 رونمایی شد، انتظار می‌رود موتو اج 40 پرو نیز در بازه زمانی مشابه معرفی شود.

image

موتو X30 پرو

مشخصات فنی احتمالی موتو X40 / موتو اج 30 پرو

بر اساس شایعات پیشین، موتو X40 به نمایشگر اولد با نرخ نوسازی 165 هرتزی مجهز خواهد بود. قلب تپنده این پرچمدار نیز تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو خواهد بود که با دو نسخه حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز بر عهده دوربین 60 مگاپیکسلی خواهد بود. پنل پشتی این گوشی نیز میزبان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)