خانهاخبار
زمان رونمایی هواوی P50 پاکت اس رسما اعلام شد

زمان رونمایی هواوی P50 پاکت اس رسما اعلام شد

گوشی تاشو جدید هواوی احتمالا یک دستگاه مقرون به صرفه خواهد بود که حدود 700 دلار قیمت خواهد داشت.
۱۴۰۱/۸/۲

ماه اوت سال جاری میلادی بود که یک گوشی تاشو جدید متعلق به برند هواوی در گواهی چینی تلکام TENAA قرار گرفت و وجود آن تایید شد. البته در لیست این گواهی تنها تصاویری از این گوشی تاشو قرار داشت که طراحی کلی آن را نشان می‌دهد. پس از آن، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر این که گوشی تاشو جدید هواوی به احتمال زیاد با نام P50 Pocket New روانه بازار خواهد شد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، هواوی به طور رسمی نام و زمان معرفی این گوشی تاشو را اعلام کرد و مشخص شد که گوشی جدید این برند چینی با نام هواوی P50 پاکت اس روانه بازار خواهد شد. همچنین هواوی P50 پاکت اس در تاریخ 2 نوامبر مصادف با 11 آبان برای بازار چین معرفی خواهد شد. هواوی یک تیزر ویدئویی رسمی از هواوی P50 پاکت اس نیز به اشتراک گذاشته است که در آن هیچ اثری از این گوشی تاشو و طراحی آن دیده نمی‌شود. البته هواوی رسما تایید کرد که گوشی تاشو جدید این برند در شش رنگ مشکی، آبی، صورتی، سفید، سبز و زرد روانه بازار خواهد شد.

image

 

نسل اول هواوی P50 پاکت که در دسامبر 2021 معرفی شد از تراشه اسنپدراگون 888 با شبکه 4G بهره می‌برد. در این راستا، گزارش‌های زیادی ادعا کرده‌اند که تراشه ضعیف‌تر اسنپدراگون 778G با شبکه 4G قلب تپنده هواوی P50 پاکت اس خواهد بود. در واقع، وجود تراشه میان‌رده کوالکام نشان می‌دهد این گوشی یک محصول مقرون به صرفه با قیمت معقول خواهد بود. براساس شایعات پیشین، هواوی P50 پاکت اس برای نسخه حافظه رم 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 700 دلاری و 1000 دلاری روانه بازار خواهد شد.

image

طراحی منتسب به هواوی P50 پاکت اس

شایان ذکر است که هواوی P50 پاکت اس احتمالا به نمایشگر ثانویه کاور مجهز نخواهد بود و تنها از یک نمایشگر داخلی تاشو با نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی احتمالی هواوی P50 پاکت اس می‌توان به سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 3.0 و فناوری پردازش تصاویر XMage اشاره کرد. هواوی P50 پاکت اس تنها محصولی نخواهد بود که در تاریخ 11 آبان معرفی خواهد شد و گزارشی اخیرا ادعا کرده است که ساعت هواوی واچ GT Cyber نیز در کنار این گوشی رونمایی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)