خانهاخبار
گوشی شیائومی 12 لایت 5G NE به زودی عرضه خواهد شد

گوشی شیائومی 12 لایت 5G NE به زودی عرضه خواهد شد

اطلاعاتی از چند مرجع معتبر به دست آمده که نشان می‌دهد شرکت شیائومی به زودی گوشی شیائومی 12 لایت 5G NE را که در واقع Civi 2 با نام تجاری متفاوت است، برای بازارهای جهانی عرضه می‌کند.
۱۴۰۱/۷/۳۰

در اواخر سال گذشته میلادی، شرکت شیائومی گوشی Mi 11 Lite 5G را با عرضه مدل Lite 5G NE از سری 11، یک گوشی هوشمند عملا یکسان با چیپست متفاوت، به روز کرد. در سال ۲۰۲۲ ظاهرا یک مدل NE نیز برای سری شیائومی 12 لایت وجود خواهد داشت، اما این مدل با تفاوت‌های بیشتری همراه خواهد بود.

به گفته منبعی از چین، شیائومی 12 لایت 5G NE در پایگاه داده IMEI مشاهده شده که وجود آن و شماره مدل آن یعنی 2210129SG را فاش کرده است. حرف «G» در انتهای این شماره مدل، نشان می‌دهد که این دستگاهی است که در خدمت بازار جهانی خواهد بود نه صرفا بازار چین.

این کاملا منطقی است وقتی که این واقعیت را در نظر بگیریم که شایعات حاکی از آن است که این گوشی در واقع Civi 2 است که تغییر نام تجاری داده است. شیائومی Civi 2 در حال حاضر در چین به فروش می‌رسد، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این گوشی با یک نام تجاری دیگر در سایر نقاط دنیا عرضه شود.

image

 

شیائومی سیوی 2 در مقایسه با شیائومی 12 لایت اصلی چیپست متفاوتی دارد؛ اسنپدراگون 7 نسل یک که قاعدتا باید عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون 778G داشته باشد. به علاوه دوربین اصلی آن نیز متفاوت است و وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد نه ۱۰۸ مگاپیکسل؛ در قسمت دوربین اولترا واید نیز شاهد سنسوور ۲۰ مگاپیکسلی هستیم اما در مدل Lite از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. این در حالی است که دوربین سلفی هردو گوشی یکسان به نظر می‌رسد و گوشی Civi 2 با یک سنسور اولترا واید اضافی و فلش LED دوگانه عرضه می‌شود. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن هم در مقابل ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی 12 لایت کمی دوام بیشتری دارد.

جالب اینجا است که مدل 2210129SG پیش‌تر در ماه سپتامبر (شهریور) توسط مرجع FCC تایید شده است، بنابراین عرضه این محصول احتمالا نزدیکتر از چیزی باشد که فکر می‌کنید. از فرآیند FCC مشخص است که شیائومی 12 لایت 5G NE دارای سه پیکربندی خواهد بود؛ حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت به همراه ۶ گیگ رم، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت به همراه ۸ گیگ رم، و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت به همراه ۸ گیگ رم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)