خانهاخبار
کد منبع سری پیکسل 7 خبر از پیکسل 7 مینی می‌دهد!

کد منبع سری پیکسل 7 خبر از پیکسل 7 مینی می‌دهد!

به تازگی گزارشی منتشر شده است که خبر از توسعه نسخه مینی سری پیکسل 7 می‌دهد.
۱۴۰۱/۷/۲۶

قبلا یک افشاگر شناخته‌شده چینی اعلام کرده بود که گوگل در حال توسعه و ساخت یک گوشی جدید از سری پیکسل است که احتمالا اندازه‌ای کوچک خواهد داشت. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، کد منبع سری پیکسل 7 حاوی اطلاعاتی پیرامون این گوشی پرچمدار کوچک است که به احتمال فراوان پیکسل مینی نام خواهد داشت. به علاوه، کد منبع این سری پرچمدار برخی از اطلاعات مربوط به گوشی تاشو گوگل را نیز فاش ساخته است.

image

طبق این گزارش، توسعه‌دهنده‌ای به نام Kuba Wojciechowski موفق به استخراج این اطلاعات از کد منبع سری پیکسل 7 شده است که به دو گوشی موردانتظار گوگل با شناسه مدل‌های Lynx و Felix اشاره دارد. در این راستا، شناسه مدل Felix مربوط به گوشی پیکسل فولد است و شناسه مدل Lynx نیز احتمالا یا برای پیکسل مینی و یا برای پیکسل الترا است.

براساس آنچه در این کد منبع ذکر شده است، دوربین فوق عریض و سلفی گوشی Lynx به سنسور سونی IMX712 مجهز خواهد بود. به علاوه، گوشی Lynx از پنل نمایشگر به کار رفته پیکسل 6، پیکسل 7 و پیکسل 6a بهره خواهد برد. البته رزولوشن نمایشگر این گوشی برابر با فول اچ‌دی خواهد بود. در این راستا، به نظر نمی‌رسد نمایشگر فول اچ‌دی برای پیکسل الترا به کار رود و در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که این گوشی مرموز همان پیکسل مینی باشد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که اطلاعات پیرامون پیکسل 7 مینی بسیار محدود است و حتی مشخص نیست که این گوشی در حال ساخت است یا خیر. به علاوه، ممکن است گوشی Lynx همان پیکسل 7a باشد که نسخه مقرون به صرفه سری پیکسل 7 محسوب می‌شود. در مجموع، انتظار می‌رود در طی هفته‌های جاری اطلاعات بیشتری درباره گوشی‌های گوگل در دسترس قرار بگیرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)