خانهاخبار
بهترین بازی PS4 کدام است؟

بهترین بازی PS4 کدام است؟

آیا بهترین بازی PS4 را می‌شناسید؟
۱۴۰۱/۷/۱۵

آیا بهترین بازی PS4 را می‌شناسید؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سرگرمی و تفریح افراد نیز تغییر یافته است. دیگر خبری از مارپله و بازی‌های فکری مقوایی نیست و اکثر افراد به سمت بازی‌های کامپیوتری جذب شده‌اند. یکی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین کنسول بازی PS4 است که از عرضه آن حدودا 9 سال می‌گذرد؛ اما همچنان توانسته جزو محبوب‌ترین کنسول‌های بازی باشد. این کنسول هشتمین نسل از کنسول‌های سونی است که عرضه آن به بازار انقلابی عظیم در دنیای بازی و سرگرمی ایجاد کرد.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

image

به دلیل محبوبیت و رواج این کنسول در سراسر جهان، بازی‌های مختلفی برای اجرا در PS4 ساخته شد. بعضی از این بازی‌ها آنچنان هیجان‌انگیز و جذاب بودند که توانستند چندین رکورد جهانی را جابه‌جا کنند. با اینکه کنسول بازی PS5 نیز اخیرا روانه بازار شده است؛ برخی از افراد وفادار این کنسول بازی نسل هشتم مانده‌اند و بازی‌های PS4 را بر سایر بازی‌ها ترجیح می‌دهند. البته بسیاری از بازی‌ها قابلیت بکوارد دارند و می‌توانید آن‌ها را بر روی PS5 نیز اجرا کنید. به دلیل علاقه زیاد به بازی‌های این کنسول، امروز بر آن شدیم که بهترین بازی‌های PS4 را به شما معرفی کنیم، پس اگر شما هم به این موضوع علاقه‌مند هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بازی PS4، elden ring

یکی از بازی‌های محبوب برای PS4 بازی elden ring است که در فوریه سال 2022 به بازار عرضه شد. این بازی یکی از بازی‌های شرکت فرام سافتور است که افراد بسیاری در انتظار انتشار آن به سر می‌بردند. اگر بخواهیم داستان هیجان‌انگیز این بازی را به طور خلاصه بیان کنیم می‌توانیم به مرگ مشکوک ملکه اشاره کنیم که این واقعه باعث بروز جنگ‌های خانوادگی بسیاری شده است. هر یک از فرزندان ملکه دارای نشانه‌هایی هستند. این نشانه‌ها زمانی که کنار هم جمع شوند می‌توانند elden ring را ایجاد کنند. حال شما به عنوان بازیکن و شخصیتی گمنام در جستجوی این نشان‌ها هستید تا با جنگ و نبرد هریک از آن‌ها را به دست آورده و تبدیل به elden lord شوید.

این بازی جز بازی‌های جهان باز به شمار می‌آید و بازیکن اختیارات و آزادی عمل بسیاری دارد. این بازی مانند سایر بازی‌های طراح و سازنده آن به صورت قطره چکانی عمل کرده است و شما می‌توانید براساس تلاش و فعالیت خود از بخش‌های مختلف این بازی بهره‌مند شوید. Elden ring به صورت سوم شخص به بازی می‌پردازد و هیجانات بسیاری در مسیر وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را تجربه کرده و لذت ببرید. این بازی به دلیل هیجاناتی که دارد به عنوان بهترین بازی برای ps4 شناخته شده است.

حال که تا حدودی با این بازی پرماجرا آشنا شدید، وقت آن رسیده است درباره نقاط قوت و ضعف این بازی نیز اطلاعاتی کسب کنید.

نقاط قوت بازی PS4 elden ring

  • گرافیک بازی عالی و چشم نواز است.
  • موسیقی مرتبط به بازی انتخاب شده است.
  • سلاح‌های مختلف و کاربردی در بخش‌های مختلف بازی وجود دارد.
  • این بازی طراحی بسیار خوب و جذابی دارد.

نقاط ضعف بازی PS4 elden ring

  • دوربین‌های این بازی در برخی از قسمت‌ها چرخش زیادی داشته و این برای گیمرها اذیت کننده است.
  • باس‌های فرعی می‌توانستند متنوع‌تر طراحی شوند.

بازی PS4، فیفا 22

image

بی‌شک اگر به بازی فوتبال علاقه‌مند باشید بارها نام بازی fifa 22 را شنیده‌اید. این بازی بهترین بازی شبیه‌سازی شده از فوتبال واقعی است که می‌توانید تجربه کنید. اگر یکی از رویای‌های کودکی‌تان فوتبالیست شدن بود و همواره دوست داشتید در زمین مستطیل سبز بازی کنید، این بازی یک فرصت استثنایی است که این شانس را به خودتان بدهید تا آرزوی کودکی‌تان برآورده کنید. در نسخه‌های قبلی از این بازی شاهد ضعف‌ در بخش‌های مختلفی بودیم، برای مثال در نسخه‌های پیشین تناسبی بین بخش دفاع و حمله دیده نمی‌شد و همیشه یکی از قسمت‌ها نسبت به بخش دیگر ضعیف عمل می‌کرد. اما در نسخه فیفا 22 شما شاهد یک بازی ایده‌آل و برابری بخش‌های حمله و دفاع هستید.

در این بازی علاوه بر شبیه سازی فوتبال واقعی می‌توانید در بخش career mode تیم موردعلاقه خود را با توجه به توانایی‌ها و ویژگی‌های اعضا تشکیل دهید؛ سپس با این تیم به بازی بپردازید. در بازی فیفا 22 بسیاری از مشکلات و ضعف‌های نسخه‌های قبل نیز رفع شده است و شما می‌توانید بازی خاطره‌انگیز و بی‌نظیر تجربه کنید.

این بازی با توجه به اصلاحات زیادی که داشته همچنان دارای نقاط قوت و ضعفی است که در ادامه توضیحاتی برای هرکدام آمده است.

نقاط قوت بازی PS4 fifa 22

  • این بازی هیجان‌انگیز و شبیه‌ساز فوتبال واقعی ارائه شده است.
  • تاکتیک‌های متنوعی در این بازی وجود دارد.
  • انیمیشن‌ها بسیار طبیعی و جذاب ساخته شده‌اند.
  • گرافیک بازی از سطح بالایی برخوردار است.
  • ورزشگاه جو و اتمسفری مشابه با ورزشگاه‌های واقعی دارد.

نقاط ضعف بازی PS4 fifa 22

  • برخی از قسمت‌های بازی متعادل نیستند.
  • در بخش امتیازات و جوایز هر بخش تغییراتی ایجاد شده است.

بازی PS4، ماین کرافت

اگر بخواهیم یک بازی ps4 محبوب را معرفی کنیم می‌توانیم به بازی ماین کرافت اشاره کنیم. این بازی یکی از بازی‌های متنوع و جذاب است که از سال 2011 به بازار عرضه شده است. حالت بلوکی این بازی جز مواردی است که تمایز این بازی را نسبت به بازی‌های دیگر نشان می‌دهد. این بازی از سه بخش مختلف تشکیل شده که می‌توانید با توجه به علاقه خود یکی از modeهای بازی را انتخاب کنید.

  • حالت survival: در این بخش شما برای زنده ماندن مانند دنیای واقعی تلاش می‌کنید. برای مثال در ابتدا برای خود خانه‌ای می‌سازید و در طول بازی تلاش می‌کنید ابزارآلاتی برای زندگی راحت‌تر بسازید. همچنین یافتن غذا و آب یکی دیگر از وظایف شما در این حالت بازی است.
  • حالت creative: در این حالت همان گونه که از نام آن مشخص است خلاقیت شما کاربرد دارد. شما در کل بازی به دنبال ساخت تجهیزات، ساختمان‌ها و ابزارآلات گوناگون هستید.
  • حالت hardcore: این حالت مانند حالت survival است، با این تفاوت که بخش‌های مختلفی به بازی اضافه شده است. شما باید برای زنده ماندن با دشمنان و رقیبان بسیاری رقابت کنید تا بتوانید آن‌ها را شکست دهید و زنده بمانید.

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، بی‌شک می‌توان بازی ماین کرافت را بهترین بازی ps4 دانست. این بازی دارای نقاط ضعف و قوت بسیاری است که در ادامه به بررسی هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

نقاط قوت بازی PS4 ماین کرافت

  • این بازی جهان باز است و آزادی عمل بازیکنان بسیار زیاد است.
  • این بازی بسیار درگیر کننده و جذاب است.
  • این بازی خلاقانه طراحی شده است و طرفداران زیادی دارد.
  • این بازی را می‌توان تک نفره یا چند نفره بازی کرد.
  • طراحی این بازی منحصر به فرد است.

نقاط ضعف بازی PS4 ماین کرافت

  • این بازی آموزش مناسبی ندارد و برای افراد تازه کار گنگ به نظر می‌رسد.

بازی PS4، Horizon Zero Dawn

image

یکی از بازی‌های محبوب برای ps4 است. این بازی جدید از جمله بازی‌هایی است که در حال و هوایی پسا آخرت الزمانی ساخته شده است و با ویژگی‌ها و داستانی که دارد بسیاری از افراد و گیمران را مات و مبهوت و شیفته خود می‌کند. اگر بخواهیم داستان بازی Horizon Zero Dawn را بگوییم می‌توانیم به شخصیت اصلی این بازی که دختری جوان به نام ایلوی اشاره کنیم. این دختر در جهانی زندگی می‌کند که انسان‌ها به صورت قبیله‌ای زندگی می‎کنند و همچنین ماشین‌ها و روبات‌های بسیاری نیز در این جهان زندگی می‌کنند. این ماشین‌ها در گذشته آسیبی به انسان‌ها وارد نمی‌کردند؛ اما به تازگی رفتاری تهاجمی پیدا کرده‌اند و به اذیت و آزار انسان‌ها می‌پردازند. در این بازی ایلوی به جنگ و مبارزه با دشمنان می‌پردازد تا حقیقت زندگی خود را پیدا کند.

این بازی ps4 یکی از برترین بازی‌ها معرفی شده و تاکنون طرفداران بسیاری از اقصی نقاط جهان را جذب خود کرده است. این بازی توسط استودیوی Guerilla Games به بازار عرضه شد، زمانی که تمامی شرکت‌ها خواهان ریسک و عرضه بازی جدید بودند، این استودیو بازی جدید و شگفت انگیزی خلق کرد. استودیو Guerilla Games بر روی تمامی جزئیات و بخش‌های این بازی وقت و انرژی گذاشته است تا اثری خارق العاده خلق شود.

این بازی دارای نقاط قوت و ضعف بسیاری است که در این مقاله به توضیح و بررسی هر یک می‌پردازیم.

نقاط قوت بازی PS4 Horizon Zero Dawn

  • شخصیت اصلی این داستان، ایلوی، بسیار محبوب و دوست داشتنی است.
  • داستان بازی جذاب و درگیرکننده است.
  • گرافیک این بازی خلاقانه و جذاب ساخته شده است.
  • ربات‌ها بخش عظیمی از بازی را تشکیل می‌دهند و باعث هیجان‌انگیز بودن بازی می‌شوند.

نقاط ضعف بازی PS4 Horizon Zero Dawn

  • هوش مصنوعی به کار رفته در این بازی بسیار ضعیف عمل می‌کند.
  • مکالمات بین کاراکترها بسیار سرد و بی‌روح است.
  • مبارزات انجام شده با نیزه خلاقیت و تنوع بالایی ندارند.

بازی PS4، god of war

اگر به دنبال بازی ps4 هیجان انگیز و حماسی هستید، بازی خدای جنگ به شما پیشنهاد می‌شود. بازی متفاوت با طراحی خارق‌العاده که هر گیمری را تا ساعت‌ها پشت سیستم مات و مبهوت نگه می‌دارد. این بازی میان خدایان مختلف است که با یکدیگر به جنگ می‌پردازند و با نیروهای جادویی خویش سعی در شکست یکدیگر دارند. شخصیت اصلی این داستان کریتوس و پسرش هستند و شما کنترل این دو شخصیت را برعهده دارید که با نیرو و قدرت خود به جنگ با دشمنان بپردازید تا در نهایت با شکست تمامی دشمنان به پیروزی نهایی برسید.

بازی خدای جنگ یکی از بازی‌های است که در جهان نیمه باز انجام می‌گیرد، یعنی شما می‌توانید به گذشته رفته و از راز و نقشه امورات آگاه شوید. این بازی بسیار هیجان‌انگیز است، پس اگر به دنبال هیجان هستید و می‌خواهید آدرنالین خون خود را افزایش دهید این بازی ps4 را حتما امتحان کنید.

حال که با داستان بازی آشنا شدید، وقت آن رسیده است با نقاط قوت و ضعف این بازی آشنا شوید.

نقاط قوت بازی PS4 خدای جنگ

  • کاراکترهای این بازی بسیار دوست داشتنی هستند و تاثیر بسیاری بر روند بازی می‌گذارند.
  • این بازی بسیار جذاب و نفس گیر است و گیمرهای بسیاری را به خود درگیر می‌کند.
  • مراحل به صورت اصولی و عالی طراحی شده‌اند.
  • گرافیک این بازی بی‌نظیر و درجه یک است.
  • صداگذاری و صداپیشگی این بازی متناسب با صحنه‌ها و موقعیت‌ها انتخاب شده است.

نقاط ضعف بازی PS4 خدای جنگ

  • این بازی مشکل گردش دوربین دارد و چرخش آن در بعضی از اوقات به صورتی است که باعث سردرگمی افراد می‌شود.
  • سیستم قفل بازی دقیق عمل نمی‌کند.

در این مطلب درباره برترین بازی PS4 اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار گرفت و شما با بازی‌های مختلفی آشنا شدید و ویژگی‌‌ها و نقاط قوت و ضعف هریک را شناختید. حال می‌توانید با توجه به علاقه و روحیات خود بهترین بازی PS4 را انتخاب کنید. در این قسمت به معرفی یکی از فروشگاه‌های امن و مطمئن در این حیطه می‌پردازیم تا لوازم جانبی گیمینگ و وسایل گیمینگ را با قیمتی ارزان و مناسب از آنجا تهیه کنید.

اوتانا فروشگاهی اینترنتی معتبری است که مرجع اصلی و تخصصی نقد و بررسی کالاهای دیجیتال شناخته می‌شود. شما می‌توانید وسایل گیمینگ را در اوتانا ارزان بخرید، زیرا قیمت تمامی محصولات موجود در این فروشگاه با کمترین قیمت به فروش می‌رسند. در این فروشگاه انواع وسایل گیمینگ در برندهای مختلف موجود است که می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود آن‌ها را تهیه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله با بهترین بازی PS4 آشنا شدید، حال می‌توانید اقدام به خرید کنسول بازی با کیفیت و اصل از اوتانا کنید. در این فروشگاه اینترنتی علاوه بر کنسول بازی می‌توانید اقدام به خرید لوازم جانبی گیمینگ کنید، زیرا انواع لوازم و محصولات مرتبط با بازی در این فروشگاه وجود دارد. این فروشگاه با قیمت پایین و کیفیت بالایی که دارد توانسته است مشتریان بسیاری را به سمت خویش جذب کند. همچنین تخفیفات ارزنده‌ای به صورت دوره‌ای بر روی برخی از محصولات اعمال می‌شود که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. شما می‌توانید محصولات موردنیاز خود را با مراجعه به این سایت تهیه کرده و از تخفیفات ویژه سایت نیز بهره‌مند ببرید. برای آشنایی با محصولات این فروشگاه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند و کیفیت آن‌ها می‌توانید به سایت فروشگاه اوتانا مراجعه کرده و سوالات خود را از پشتیبانان این مجموعه بپرسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)