خانهاخبار
مشخصات سخت افزاری وان پلاس بادز پرو 2 لو رفت!

مشخصات سخت افزاری وان پلاس بادز پرو 2 لو رفت!

در امروز شاهد فاش شدن مشخصات سخت افزاری ایرفون بی‌سیم جدید شرکت وان پلاس هستیم که بادز پرو 2 نام دارد.
۱۴۰۱/۷/۱۳

وان پلاس بادز پرو، در ماه آگوست سال گذشته معرفی شدند و اکنون نیز به نظر می‌رسد که شرکت وان پلاس، قصد عرضه ایرفون‌های بی‌سیم رده بالای جدیدی را به بازار دارد. در امروز، برخی از مشخصات سخت افزاری وان پلاس بادز پرو 2 توسط یک افشاگر قابل اعتماد فاش شده‌اند.

به گفته این افشاگر، این ایرفون‌ها در هر ایرباد خود، دارای درایور‌های صوتی دوگانه ۱۱ و ۶ میلی متری هستند. این تکنولوژی قبلا در ایرفون‌های بی‌سیم اوپو اِنکو X2 نیز به کار رفته بود. ایرفون‌های جدید وان پلاس از کُدِک صوتی LHDC 4.0 و قابلیت Spatial Audio نیز پشتیبانی خواهند کرد.

image

 

قابلیت نویز کنسلینگ فعال این ایرفون‌ها، توان حذف صدا‌ها تا ۴۵ دسیبل را داشته و با توجه به سطح نویز اطراف کاربر، به صورت هوشمند تغییر می‌کند. هر یک از ایرباد‌ها دارای سه میکروفون هستند تا صدای کاربر در هنگام مکالمه بهترین کیفیت را داشته باشد.

عمر باتری این ایرفون‌ها با حالت نویز کنسلینگ فعال، به ۶ ساعت رسیده و در هنگام استفاده از کیس برای شارژ آنها، تا ۲۲ ساعت دوام می‌اورند. اگر حالت نویز کنسلینگ را خاموش کنید، عمر باتری این ایرفون‌ها به ۹ ساعت رسیده و به همراه کیس، می‌توانید تا ۳۸ ساعت از آنها استفاده کنید.

کیس وان پلاس بادز پرو 2 از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی کرده و تنها لازم است ایرفون‌ها را به مدت ۱۰ دقیقه در کیس قرار دهید تا به میزان ۳ ساعت استفاده شارژ شوند. از دیگر قابلیت‌های این ایرفون‌ها، می‌شود به پشتیبانی از گوگل فست پِیر و بلوتوث 5.2 اشاره کرد.

وان پلاس بادز پرو 2 دارای گواهی IP55 جهت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز روانه بازار خواهند شد.

image

 

درباره ایرفون‌های جدید رده بالای وان پلاس چه می‌اندیشید؟ آیا مشخصات این ایرفون‌ها، نظر شما را به خود جلب کرده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)