خانهاخبار
هواوی نووا 10 SE معرفی شد

هواوی نووا 10 SE معرفی شد

شرکت هواوی در امروز از گوشی میان رده جدیدی با نام نووا 10 SE رونمایی کرده است.
۱۴۰۱/۷/۱۳

سری گوشی‌های هواوی نووا 10، در ماه گذشته و طی نمایشگاه IFA 2022 که در برلین برگزار شده بود؛ معرفی شدند. هواوی اکنون با معرفی گوشی جدید نووا 10 SE، عضو دیگری را نیز به این خانواده افزوده است. این گوشی همچنان از طراحی حلقه-مانند در بخش لنز‌های دوربین استفاده کرده و دارای ضخامت بسیار کم ۷.۳۹ میلی متری و وزن ۱۸۴ گرمی است.

image

 

هواوی نووا 10 SE از چیپست کوالکام اسنپدراگون 680G استفاده کرده که یک پردازنده هشت هسته‌ای با چهار هسته از نوع کرایو 265 (برگرفته از کورتکس A73) با کلاک اسپید ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته کرایو 265 سیلور (برگرفته از کورتکس A53) با کلاک اسپید ۱.۹ گیگاهرتز است. این چیپست، پردازنده گرافیکی ادرنو 610 را به همراه داشته که عملکرد قابل قبولی در میان گزینه‌های میان رده دارد.

میان رده جدید هواوی دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع اولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن فول اچ دی پلاس است. این گوشی در نسخه‌هایی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگبایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. سنسور اثر انگشت هواوی نووا 10 SE روی دکمه پاور گوشی قرار دارد.

image

 

این گوشی دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.9 است که توسط یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. متاسفانه، کیفیت فیلمبرداری با این گوشی محدود به 1080p بوده و امکان ضبط ویدیو‌های 4K‌ توسط آن وجود ندارد. دوربین سلفی هواوی نووا 10 SE، ۱۶ مگاپیکسلی بوده و گشودگی f/2.2 را دارد.

این گوشی که روانه بازار جهانی خواهد شد؛ دارای رابط کاربری EMUI 12 بوده و خبری از سیستم عامل اختصاصی هواوی یا همان HarmonyOS در آن نیست. هواوی نووا 10 SE از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری استفاده کرده و از شارژ‌سریع ۶۶ واتی نیز به وسیله پورت USB-C خود پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای درگاه سیم کارت دوگانه است اما قابلیت NFC تنها در نسخه‌هایی با رم ۸ گیگابایتی دیده می‌شود.

 

هواوی نووا 10 SE در رنگ‌های نقره‌ای، سبز و مشکی روانه بازار خواهد شد؛ اما هنوز تاریخ عرضه و قیمت آن مشخص نشده است. درباره محصول جدید هواوی چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)