خانهاخبار
گوشی مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی A11 آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد

گوشی مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی A11 آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت اندروید 12 را برای گوشی مقرون به صرفه گلکسی A11 منتشر کرده است.
۱۴۰۱/۷/۱۲

شرکت سامسونگ در ماه مه سال ۲۰۲۰، از گوشی مقرون به صرفه گلکسی A11 رونمایی کرد که چیپست کوالکام اسنپدراگون 450 و نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن اچ دی پلاس را به همراه داشت. این دستگاه، در سال گذشته آپدیت اندروید 11 را دریافت کرد و اکنون نیز آپدیت اندروید 12 برای آن منتشر شده است.

image

 

این آپدیت، شماره بیلد A115FXXU3CVI3 را داشته و پچ امنیتی ماه آگوست سال ۲۰۲۲ را نیز به همراه دارد. در لیست تغییرات اعمال شده در این آپدیت، سامسونگ به حل مشکلات امنیتی اشاره می‌کند.

اندروید 12 در سامسونگ گلکسی A11، رابط کاربری One UI Core 4.1 را به همراه داشته و ویژگی‌هایی چون انتخاب رنگ‌های به کار رفته در تم گوشی، ویجت‌های بهبود یافته و بازطراحی رابط کاربری بخش انتخاب ویجت‌ها را به همراه دارد. خروجی صدا نیز از حالا از لاک اسکرین قابل انتخاب بوده و حالت تاریک یا همان دارک مود نیز بهبود‌هایی یافته است.

image

 

تمامی اپلیکیشن‌های سامسونگ نیز در این نسخه آپدیت شده‌اند. اپلیکیشن دوربین طراحی مدرن‌تری پیدا کرده، اپلیکیشن گالری گزینه‌های بیشتری برای مرتب کردن عکس‌ها دارد، پشتیبانی از Grammarly به کیبورد سامسونگ اضافه شده و منوی Sharing نیز حالا به درستی کار می‌کند.

به رسم همیشه، سامسونگ آپدیت‌های خود را به صورت مقطعی منتشر کرده و آپدیت اندروید 12 حالا برای کاربران گلکسی A11 در جنوب شرقی آسیا قابل دسترس است و در آینده نزدیک، برای کاربران سایر مناطق نیز منتشر خواهد شد. اگر دارای این گوشی سامسونگ هستید؛ می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات گوشی و بخش Software Update، وضعیت انتشار آن برای دستگاه خود را چک کنید.

image

 

درباره انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی دو ساله گلکسی A11 چه می‌اندیشید؟ آیا از پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ رضایت دارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)