خانهاخبار
ردمی پد با نمایشگر 10.6 اینچی و تراشه هلیو G99 رسما رونمایی شد

ردمی پد با نمایشگر 10.6 اینچی و تراشه هلیو G99 رسما رونمایی شد

اولین تبلت برند ردمی با قیمت 153 دلاری برای نسخه پایه عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۷/۱۲

سرانجام پس از تیزرها و شایعات مختلف، برند شیائومی هند از اولین تبلت برند ردمی موسوم به ردمی پد رونمایی کرد که در کنار مشخصات فنی نسبتا مناسب از برچسب قیمتی رقابتی و مقرون به صرفه بهره می‌برد.

طبق اعلام رسمی شیائومی، ردمی پد از نمایشگر ال‌سی‌دی 10.6 اینچی با روزلوشن تصویر 1200 در 2000 و نرخ نوسازی 90 هرتزی برخوردار است. قلب تپنده این تبلت نیز تراشه مدیاتک هلیو G99 است که با سه نسخه حافظه رم 3، 4 و 6 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی همراه خواهد بود.

image

در پنل پشتی تبلت ردمی پد دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت در حالی که پنل جلویی میزبان دوربین 8 مگاپیکسلی با میدان دید 105 درجه‌ای برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی خواهد بود. دوربین سلفی این تبلت از قابلیت FocusFrame نیز پشتیبانی می‌کند که قادر است کاربر را در حین تماس ویدئویی دنبال کند و در صورت وجود چندین نفر فریم را به طور خودکار تنظیم کند.

image

منبع تغذیه تبلت ردمی پد باتری 8000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 18 واتی خواهد بود. اجرای دستورهای نرم‌افزاری نیز بر عهده سیستم عامل اندروید 12 بر پایه رابط کاربری MIUI 13 خواهد بود. خوشبختانه شیائومی قول داده است که دو نسخه بروزرسانی اندروید و سه سال بروزرسانی نرم‌افزاری برای این تبلت در دسترس قرار خواهد گرفت. از دیگر مشخصات فنی ردمی پد می‌توان به چهار اسپیکر با فناوری دالبی اتمس اشاره کرد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی پد در سه رنگ سبز، خاکستری و نقره‌ای روانه بازار خواهد شد. برچسب قیمتی این تبلت برای نسخه پایه حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برابر با 153 دلار خواهد بود. دیگر کانفیگ‌های ردمی پد شامل حافظه رم 4 گیگابایتی / حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 177 دلاری و 245 دلاری به فروش خواهد رسید. فروش رسمی این تبلت نیز از فردا آغاز خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)