خانهاخبار
آرشیو اپل موزیک ۱۰۰ میلیونی شد!

آرشیو اپل موزیک ۱۰۰ میلیونی شد!

یکی از مزیت‌های سرویس اپل موزیک نسبت به رقیب بزرگ خود اسپاتیفای، تعداد بیشتر آهنگ‌های موجود در این سرویس است و امروز شاهد آن هستیم که اپل اعلام کرده این تعداد به بالای صد میلیون رسیده است که رقمی فوق‌العاده است.
۱۴۰۱/۷/۱۲

اپل اعلام کرده است که اپل موزیک اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ را ارائه می‌دهد و می‌گوید روزانه حدود بیست هزار آهنگ توسط هنرمندان به این سرویس اضافه می شود. اپل موزیک در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد، اما اپل می‌گوید جشن ۱۰۰ میلیون آهنگ در این سرویس، به غیر از این موضوع به نحوه ارائه موسیقی از طریق آیتونز و آیپاد نیز مربوط می‌شود.

ریچل نیومن رئیس سرمقاله جهانی اپل موزیک گفته: «بیست و یک سال پس از ساخت آیتونز و اولین آیپاد، ما از هزار آهنگ در جیب شما، به صد هزار برابر آهنگ اپل موزیک رسیده‌ایم؛ این میزان رشد با هر معیاری فوق‌العاده است. کل تاریخ، حال و آینده موسیقی در نوک انگشتان یا تحت فرمان صوتی شماست».

image

 

نیومن می‌گوید که اپل موزیک به سادگی بزرگترین مجموعه موسیقی در هر فرمتی تاکنون است. این سرویس در حال حاضر در ۱۶۷ کشور و منطقه در دسترس است و هر هنرمندی می‌تواند کارهای خود را از طریق آن منتشر کند. او ادامه داده که در دهه ۱۹۶۰، هر سال تنها پنج هزار آلبوم جدید منتشر می‌شد، اما حالا شاهد هستیم که روزانه بیش از بیست هزار خواننده و ترانه‌سرا آهنگ‌های جدیدی را به اپل موزیک ارائه می‌کنند، آهنگ‌هایی که کاتالوگ ما را حتی بهتر از روز قبل می‌کند.

او اضافه کرده که صد میلیون آهنگ گواه فضای دموکرات‌تر است، جایی که هرکسی حتی هنرمند جدیدی که از اتاق خواب خود موسیقی می‌سازد، می تواند موفقیت بزرگ بعدی را داشته باشد. نیومن خاطر نشان می‌کند که صد میلیون آهنگ بیشتر از آن چیزی است که می‌توانید در طول عمر یا چندین طول عمر به آن گوش دهید! بنابراین روزهای مراجعه به فایل‌های آهنگ شما به سر آمده و اکنون این وظیفه ما است که به شما کمک کنیم تا موارد دلخواه جدید را کشف کنید.

به مناسبت صد میلیونی آهنگ‌های اپل موزیک، اپل گزینه «Apple Music Today» را راه اندازی کرده، این گزینه هر روز دارای یک آهنگ خواهد بود که اپل موزیک تاریخچه، زمینه و اطلاعات مربوط به آن را هم در کنارش ارائه می‌کند.

در ژانویه ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰) تحقیقات نشان داد که اپل موزیک دومین سرویس پخش موسیقی در دنیا است و جایگاه نخست متعلق به اسپاتیفای است، اما داده‌های خود اسپاتیفای می‌گوید که بیش از هشتاد میلیون آهنگ دارد. در نهایت واقعیت این است که این موضوع تا حد زیادی هم به سلیقه کاربران و اینکه کاربر آیفون هستند یا گوشی‌های اندرویدی بستگی دارد که کدام سرویس را برگزینند.

شما از مشترکان کدام سرویس هستید و کدامیک را ترجیح می‌دهید؟ اپل موزیک یا اسپاتیفای؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)