خانهاخبار
وان پلاس نورد واچ با قیمتی مناسب و قابلیت‌های زیاد به طور رسمی معرفی شد

وان پلاس نورد واچ با قیمتی مناسب و قابلیت‌های زیاد به طور رسمی معرفی شد

شرکت وان پلاس از جدیدترین ساعت مقرون به صرفه خود با ویژگی‌هایی مانند نمایشگر ۱٫۷۸ اینچی، باتری با عمر ۳۰ روزه و غیره، با قیمت مناسب رسما رونمایی کرد.
۱۴۰۱/۷/۱۱

وان پلاس در مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹) به دنیای ساعت‌های هوشمند پیوست و امروز با معرفی یک ساعت هوشمند دیگر تحت نام تجاری مقرون به صرفه نورد خود، نشان داد که در این را مصمم است. با وان پلاس نورد واچ آشنا شوید، یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش بزرگ و روشن، ردیابی فعالیت‌های ورزشی و عمر باتری ۳۰ روزه.

image

 

نورد واچ دارای صفحه نمایش مستطیلی ۱٫۷۸ اینچی از نوع AMOLED با وضوح تصویر ۳۶۸ در ۴۴۸ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز است. این ساعت GPS مخصوص به خود را ندارد، به این معنی که فقط از طریق بلوتوث نسخه 5.2 خود می‌تواند موقعیت‌یابی را از تلفن هوشمند شما دریافت کند.

وان پلاس این ساعت را به عنوان یک پوشیدنی ارائه داده که هم مناسب برای خانم‌ها است و هم آقایان و می‌تواند به زنان کمک کند که چرخه قاعدگی خود را پیگیری کنند. همچنین دارای سنسور ضربان قلب، پایش میزان اکسیژن خون و ردیابی خواب است.

نورد واچ به لطف شتاب‌سنج خود قادر به تشخیص خودکار فعالیت‌های ورزشی است و از ۱۰۵ نوع تمرین ورزشی پشتیبانی می‌کند؛ همچنین دارای استاندارد IP68 برای محافظت کامل در برابر گرد و غبار و آب است.

بدنه این ساعت از آلیاژ روی و پلاستیک ساخته شده و بند آن نیز از جنس سیلیکون است. ظرفیت باتری نورد واچ ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعت است که در نوع خود مناسب است و می‌تواند با یک بار شارژ یک ماه در حالت کم مصرف دوام بیاورد، در حالی که اگر استفاده روزانه از آن داشته باشید عمر باتری دستگاه تا ۱۰ روز کاهش می‌یابد.

شرکت وان پلاس اعلام کرده که نورد واچ با رنگ مشکی بلافاصله پس از معرفی رسمی با قیمت اولیه حدود ۶۰ دلار در دسترس است، اما گفته می‌شود که قیمت آن در حالت عادی ۸۵ دلار است، ولی مشخص نیست که وان پلاس چه زمانی این قیمت را اعمال کند. همچنین به نظر می‌رسد که رنگ آبی تیره این محصول نیز در راه است اما از تاریخ در دسترس بودن آن اطلاعاتی در دست نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)