خانهاخبار
ارسال 200 ميليون پيامك در روز اول نوروز پيش‌بيني می شود

ارسال 200 ميليون پيامك در روز اول نوروز پيش‌بيني می شود

گروه خبری GSM: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های انجام شده امكانات لازم برای ارسال 200 میلیون پیامك در روز و در ایام تعطیلات نوروز وجود دارد.
۱۳۸۵/۴/۱۶

عباسعلی ابوالفضلی - مدیر كل روابط عمومی شركت ارتباطات سیار - در گفت‌وگو با ایسنا، با تاكید بر اینكه مشتركان در زمان تحویل سال جدید مشكلی برای ارسال پیامك نخواهند داشت، اظهار كرد: تمهیدات لازم برای این كار انجام شده اما توصیه‌ای كه ما به عنوان مسوولان شبكه‌ی همراه اول به مشتركان داریم این است كه حتی المقدور مشتركان پیامك‌های خود را یك یا دو ساعت قبل و بعد از زمان تحویل سال نو مبادله كنند.

وی گفت: یكی از پرترافیك‌ترین زمان‌ها در طول سال ایام نوروز است به ویژه به دلیل سفرهایی كه به جاهایی مانند شمال كشور، مشهد، ‌شیراز و اصفهان می‌شود و مردم برای ارسال پیامك و برقراری تماس با مشكل مواجه می‌شوند، اما برای این ایام تمام تلاش‌مان را انجام داده‌ایم.

ابوالفضلی ادامه داد: افزایش ظرفیت IN تا 10 میلیون یكی از اقدامات توسعه‌ای مهم ما محسوب می‌شود و در زمینه HLR نیز مشكلی نخواهیم داشت، بنابراین مشتركان به راحتی خواهند توانست پیامك‌ها و تماس‌های خود را در ایام نوروز داشته باشند.

ابوالفضلی با تكذیب هر نوع خبری مبنی بر اختلالات تماس‌ها در چند روز اخیر تصریح كرد: هر نوع اختلالی را تكذیب می‌كنیم اما در صورت وجود اختلال در محدوده‌ی جغرافیایی خاص دلایل آن را بررسی خواهیم كرد، زیرا این امكان وجود دارد كه این اختلال در محدوده‌ی خاصی ایجاد شده باشد كه دلایل آن را بررسی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)