خانهاخبار
سری گلکسی اس 23 ممکن است زودتر از موعد معرفی شود!

سری گلکسی اس 23 ممکن است زودتر از موعد معرفی شود!

به تازگی گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند به دلیل ثبات در بازار گوشی‌های پرمیوم، ممکن است سری پرچمدار سامسونگ زودتر زمان پیش‌بینی شده رونمایی شود.
۱۴۰۱/۷/۷

همانطور که می‌دانیم، گوشی‌های پرچمدار برندهای مختلف قرار است تا پایان سال جاری میلادی (دی 1401) معرفی شوند. در این راستا، شایعه شده است که سری شیائومی 13 در ماه نوامبر رونمایی خواهد شد در حالی که رونمایی از وان پلاس 11 پرو و ویوو X90 پرو پلاس تا پایان سال جاری میلادی قطعی به نظر می‌رسد. سری پرچمدار اپل یعنی سری آیفون 14 نیز چندی پیش به صورت رسمی رونمایی شد تا رقابت گوشی‌های پرمیوم بازار تازه آغاز شود. حالا اما براساس جدیدترین گزارش خبرگزاری کره‌ای ET News، سری پرچمدار گلکسی اس 23 نیز ممکن است زودتر از زمان پیش‌بینی شده معرفی شود.

image

رندر CAD گلکسی اس 23 الترا

سری پرچمدار حال حاضر سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 22 در ماه فوریه سال جاری میلادی معرفی شد و در نتیجه، بسیاری از کاربران انتظار داشتند تا سری گلکسی اس 23 نیز در زمان مشابه رونمایی شود. اما به تازگی سه گوشی گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 الترا موفق به کسب گواهی چینی 3C شده‌اند که احتمالا بیانگر عرضه زودهنگام آن‌ها می‌باشد. به علاوه، رندرهای CAD زیادی نیز از سری گلکسی اس 23 در دسترس قرار گرفته است که انتشار آن‌ها با توجه به فاصله زمانی تا ماه فوریه سال 2023 مقداری عجیب به نظر می‌رسد. در این راستا، انتظار می‌رود سری پرچمدار گلکسی اس 23 زودتر از موعد در دسترس کاربران قرار گیرد.

طبق گزارش این خبرگزاری، عرضه زودهنگام سری گلکسی اس 23 ممکن است اقدامی استراتژیک از سوی سامسونگ برای حفظ جایگاه و ثبات در بازار گوشی‌های پرمیوم باشد که به وسیله کوتاه کردن فاصله زمانی رونمایی سری گلکسی اس 23 با رونمایی سری آیفون 14 انجام می‌شود. در ادامه این گزارش همچنین ذکر شده است که این تصمیم توسط بخش موبایل سامسونگ اتخاذ شده است و حتی برنامه زمانی طولانی مدت غول فناوری کره جنوبی نشان می‌دهد سفارش‌های سری گلکسی اس 23 زودتر از برنامه زمانی سری گلکسی اس 22 پذیرفته می‌شود.

image

رندر CAD گلکسی اس 23 پلاس

شایان ذکر است که هنوز زمان دقیق رونمایی سری گلکسی اس 23 مشخص نشده است ولی شایعات مختلفی اذعان داشته‌اند که این سری پرچمدار ممکن است در طی فصل خرید آخر سال میلادی معرفی شود. در این راستا، سری گلکسی اس 23 حدود دو هفته زودتر از سری گلکسی اس 22 معرفی خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که گزارش‌های پیشین ابراز کرده‌اند که سری گلکسی اس 23 از نقطه نظر طراحی تفاوت چندانی با سری گلکسی اس 22 نخواهد داشت و براساس آنچه در رندرهای CAD سری گلکسی اس 23 دیده‌ایم، جزیره دوربین در گوشی‌های گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس  حذف خواهد شد. به علاوه، این سری پرچمدار از تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو بهره خواهد برد و گلکسی اس 23 الترا نیز به دوربین 200 مگاپیکسلی جدیدی مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود سایر مشخصات فنی سری گلکسی اس 23 مشابه نسل قبلی خود باشد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)