خانهاخبار
عکسی از جعبه پیکسل واچ لو رفت!

عکسی از جعبه پیکسل واچ لو رفت!

به تازگی یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت، عکسی از جعبه ساعت هوشمند گوگل یا همان پیکسل واچ را منتشر کرده است.
۱۴۰۱/۷/۴

شرکت گوگل قصد دارد تا در روز ۶ اکتبر (۱۴ مهر)، از اولین ساعت هوشمند خود یا همان پیکسل واچ رونمایی کند. با توجه به اینکه زمان زیادی تا برگزاری این رویداد باقی نمانده است؛ شاهد موج بی پایان شایعات و مطالب فاش شده از محصولات جدید شرکت گوگل هستیم. اکنون نیز یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت، عکسی از جعبه پیکسل واچ را با سایرین در اشتراک گذاشته است.

image

 

این عکس در یکی از انبار‌های فروشگاه تارگِت گرفته شده و جزئیات چندان زیادی از آن مشخص نیست. لوگوی فیت بیت در بخش پایینی سمت راست این جعبه به چشم خورده و نشان می‌دهد که این ساعت هوشمند، سیستم رهگیری فعالیت‌های ورزشی معروف فیت بیت را نیز به همراه دارد.

اینکه پیکسل واچ از حالا در انبار فروشگاه تارگت قرار دارد؛ خبر خوبی بوده و نشانگر این است که گوگل کمی بعد از رویداد ۶ اکتبر (۱۴ مهر)، فروش این ساعت را آغاز خواهد کرد. گوگل همچنین تایید کرده که پیش خرید پیکسل 7 از همان روز آغاز شده و این گوشی‌ها در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) به بازار می‌آیند. به احتمال زیاد، تاریخ عرضه پیکسل واچ و سری پیکسل 7 یکی خواهد بود.

image

 

اگر پیکسل 7 نظر شما را به خود جلب کرده است؛ بد نیست بدانید که نخستین ساعت هوشمند گوگل، احتمالا قیمت بالایی خواهد داشت. به ادعای شایعات، قیمت نسخه وای فای این ساعت معادل با ۳۵۰ دلار بوده و نسخه سلولار نیز با قیمت ۴۰۰ دلار روانه بازار می‌شود. این قیمت‌ها، بسیار به مدل‌های اپل واچ جدید نزدیک هستند؛ نسخه وای فای اپل واچ سری 8 قیمت ۳۹۹ دلار را داشته و نسخه سلولار آن، با قیمت ۴۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است.

image

 

در مقایسه با قیمت‌های بالای اپل و گوگل برای ساعت‌های هوشمند خود، شرکت سامسونگ رویکرد بهتری داشته و قیمت نسخه ۴۰ میلی متری گلکسی واچ 5، از ۲۷۹ دلار آغاز خواهد شد. درباره پیکسل واچ و بسته بندی آن چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)