خانهاخبار
گلکسی اس 23 الترا با شارژ 25 واتی در گواهی 3C ثبت شد

گلکسی اس 23 الترا با شارژ 25 واتی در گواهی 3C ثبت شد

گوشی پرمیوم سامسونگ از توان شارژ کمتری نسبت به نسل قبلی برخوردار خواهد بود.
۱۴۰۱/۷/۲

همانطور که می‌دانیم، سری پرچمدار سامسونگ موسوم به گلکسی اس 23 در ابتدای سال بعد میلادی از راه خواهد رسید و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مدل پرمیوم این سری یعنی گلکسی اس 23 الترا با شناسه مدل SM-S9180 در گواهی چینی 3C قرار گرفته است. در این راستا، این گوشی هوشمند طبق آنچه در لیست این گواهی ثبت شده است از شارژ 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

image

 

شایان ذکر است سرعت شارژ گلکسی اس 23 الترا کمتر از شارژ 45 واتی گلکسی اس 22 الترا است ولی این موضوع خبر چندان بدی نیز محسوب نمی‌شود چرا که گلکسی اس 22 الترا با شارژ 45 واتی خود تفاوت محسوسی با گلکسی اس 21 الترا با شارژ 25 واتی ندارد و از نظر عملکرد در یک محدوده مشابه قرار می‌گیرند. در واقع، آزمایش‌های انجام شده از سرعت شارژ گلکسی اس 22 الترا نشان داد که این گوشی پرچمدار به ندرت موفق به دستیباتی به شارژ 45 واتی می‌شود.

 به عنوان مثال، در آزمایشی که وبسایت GSMArena از شارژ نیم‌ ساعته گلکسی اس 22 الترا با دو شارژر 25 و 45 واتی انجام داد مشخص شد که هر دو شارژر در زمان اعلام شده می‌توانند گوشی را به مقدار 60 درصد شارژ نمایند. حتی زمان شارژ کامل این گوشی با دو شارژر 25 و 45 واتی نیز تنها 5 دقیقه تفاوت دارد. با توجه به این آمار، می‌توان حدس زد که با تجهیز گلکسی اس 23 الترا به شارژ 25 واتی سامسونگ قصد دارد سرعت شارژ پرچمدار خود را بهینه کند و عمر باتری را نیز را طولانی‌تر کند. البته ممکن است گلکسی اس 23 الترا با شارژ 25 واتی تنها محدود به برخی بازارهای خاص مانند چین باشد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود گلکسی اس 23 الترا از نظر ابعاد و طراحی مشابه نسل قبلی خود باشد. به علاوه، سنسور اصلی این پرچمدار نیز به دوربین 200 مگاپیکسلی ارتقا خواهد یافت. قلب تپنده آن نیز تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل دو خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

AJ

۱۴۰۱/۷/۳
ای بابا چرا پس رفت میکنن این شرکتها . اس 22 الترا واقعا عالیه ولی خب باطریش ضعیفه واسه همچین سخت افزار و صفحه بزرگی باطری مناسبی نزاشتن الان من توی یه استفاده ساده از صبح تا عصر تقریبا باطریم خالی میشه و خب باطری وقتی برسه زیر 30 درصد دیگه باید شارژ بشه . امیدوار بودم اس 23 باطری بهتری داشته باشه و شارژر خفنی واسش بزارن ولی موندم چرا خیلی از شرکتها یا درجا میزنن مثل اپل یا پس رفت دارن مثل سامسونگ