خانهاخبار
سومین بروزرسانی بتا One UI 5.0 برای سری گلکسی اس 22 در دسترس قرار گرفت

سومین بروزرسانی بتا One UI 5.0 برای سری گلکسی اس 22 در دسترس قرار گرفت

کاربران اروپایی خبر از عرضه جدیدترین نسخه بتا رابط کاربری سامسونگ داده‌اند که تنها برای مدل‌های اگزینوس سری پرچمدار اس 22 منتشر شده است.
۱۴۰۱/۶/۳۱

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، کاربران در سرتاسر اروپا گزارش داده‌اند که سومین بروزرسانی نسخه بتا One UI 5.0 بر پایه اندروید 13 در حال عرضه برای گوشی‌های سری پرچمدار گلکسی اس 22 با تراشه اگزینوس است. در همین راستا، انتظار می‌رود این بروزرسانی تا آخر همین هفته (تقویم میلادی) برای دیگر مناطق نیز در دسترس قرار گیرد.

image

شایان ذکر است که تمرکز اصلی این بروزرسانی برای حل مشکلات نرم‌افزاری است که قبلا ایجاد شده‌اند. برای مثال، انیمیشن بازگشت به صفحه اصلی گوشی (هوم اسکرین) روان‌تر شده است به علاوه، ایراد بستن فایل‌ها نیز بر طرف شده است. همچنین با نصب این بروزرسانی کاربران قادرند به راحتی برنامه‌های در حال اجرا را در صفحه لاک اسکرین خود ببندند چرا که قبلا برخی از برنامه به هیج شکل بسته نمی‌شدند. باگ شفافیت ویجت تقویم نیز درست شده است.

از نظر قابلیت‌های نرم‌افزاری، بروزرسانی بتا One UI 5.0 حالت اسلایدشو جدیدی را برای گالری به ارمغان می‌آورد و نحوه انتخاب والپیپر نیز اندکی تغییر خواهد داشت. همچنین ویژگی تعویض والپیپر به صورت مستقیم در صفحه لاک اسکرین نیز ممکن شده است که از طریق نگه داشتن انگشت در فضای خالی انجام می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)