خانهاخبار
وان‌پلاس برخی مشخصات نورد واچ خود را افشا کرد

وان‌پلاس برخی مشخصات نورد واچ خود را افشا کرد

امروز تیزری در هند از ساعت جدید وان پلاس، نورد واچ منتشر شده که می‌توان برخی اطلاعات را در مورد ساعت مورد انتظار شرکت وان پلاس از آن استخراج کرد، همچنین از امروز هر دو روز یکبار این شرکت اطلاعاتی را در مورد این محصول ارائه خواهد کرد.
۱۴۰۱/۶/۳۰

شرکت وان پلاس ظاهرا شروع به ارائه اطلاعات در مورد ساعت آینده خود، وان پلاس نورد واچ کرده است. امروز در هند تیزری منتشر شده که مشخصات اصلی صفحه نمایش این ساعت را به وضوح نشان می‌دهد.

نورد واچ دارای صفحه نمایش مستطیلی شکل با قطر ۱٫۷۸ اینچی و وضوح تصویر ۴۴۸ در ۳۶۸ پیکسل خواهد بود. پنل این محصول که از نوع AMOLED است، حداکثر میزان روشنایی ۵۰۰ نیت را برای بهبود خوانایی در زیر نور خورشید ارائه می‌کند. از تصویری که امروز منتشر شده همچنین می‌توانید تشخیص دهید که یک دکمه تاجی شکل دیجیتال در کناره این دستگاه وجود دارد که کاربرد دقیق آن هنوز مشخص نیست.

image

 

از تصاویر منتشر شده اینطور به نظر می‌رسد که از امروز شرکت وان پلاس به مرور اطلاعاتی را هر دو روز یکبار از این محصول ارائه کند؛ در حال حاضر نمی‌توان به طور قطع گفت که در روز ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) شاهد افشای چه اطلاعاتی از نورد واچ خواهیم بود، اما در تاریخ ۲۴ سپتامبر این شرکت قرار است تا نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش را (که طبق شایعات ۶۰ هرتز است) اعلام کند، سپس در ۲۶ سپتامبر یک ویژگی در مورد حالت‌های ورزش (آنطور که افشا شده ۱۰۵ حالت)  و بالاخره در ۲۸ سپتامبر قابلیتی در مورد ردیابی سلامت زنان را به کاربران ارائه دهد. سپس انتشار این تیزرها متوقف و احتمالا ساعت وان پلاس به طور کامل رونمایی می‌شود.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که در ماه آگوست (مرداد) چندین رندر از این محصول به بیرون درز پیدا کرد که حداقل چهار مدل مختلف نورد واچ را نشان می‌داد که برخی مانند آنچه در تصویر امروز می‌بینیم، مستطیل شکل بودند و برخی مانند ساعت وان پلاس گرد بودند. اما همچنان تا زمان معرفی رسمی نورد واچ نمی‌توان نظری قطعی در مورد تعداد نسخه‌های این محصول داد.

به نظر شما وان پلاس نورد واچ چه ویژگی‌های احتمالی دیگری خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)